glonte de argint

ai grija de tine

Zi sub semnul bunei dispozitii. Ma rog, asta daca nu ma gandesc la ideea mea de a reciti “Magicianul”. Am vrut doar sa-mi testez limita de suportabilitate pe care o mai am. “Magicianul” si Chilian. Combinatie fatala si letala. In mod normal, nu-mi fortez norocul atat de mult. Ori una ori alta. Doua sunt deja prea multe. Se pare insa ca a mers. M-a parasit acea stare de “nestare”. Senzatia halucinanta ca sunt facuta din ghiata, si ca ma sparg iar si iar in mii de farame.

“Magicianul”…Cred ca morala acestei carti, daca exista o morala, m-a trezit. Ca si cum, superficialitatea starii mele a fost biciuita.
Nicholas e doar un biet om care nu stia sa traiasca. Care arunca realitatea pe efemer. Pe o iluzie. Alison…Alison e doar instrumentul cu care oamenii, sau poate viata, i-au dat o lectie acestui nefericit. In ultima instanta, amandoi au pierdut. Unul, iluziile. Celalalt, credinta aproape idilica in dragoste.

Magicianul” nu se povesteste, se traieste. Cliseic, plat, aproape stupid. Dar asta e realitatea. Nu poti povesti cartea asta…

15 May , 2011 - Posted by | me

No comments yet.

Leave a Reply

