glonte de argint

azi, ma enerveaza

1. Ca fiica-mea e la 36 de ore de zbor cu avionul. Si mi-e un dor nebun de ea.
2. Cum imi sta parul.
3. Windows 7, care e o mare porcarie.
4. Ideea fixa si absolut idioata ca problemele unei femei incep si se termina cu un barbat.
5. Lipsa de originalitate a unora atunci cand dedica cate ceva, candva. History repeats itself. Se pare ca mama cliseelor e mereu gravida…
6. Filtrul de cafea care are personalitate multipla, si care face cafeaua tare sau slaba, dupa cum are el chef.
7. GIMP 2.6
8. Curiozitatea bolnava a unora. Exact cand eu nu am chef sa dau explicatii.
9. Ca inca sunt prea slaba.
10. Ca nu ma mai emotionez cand ascult “Zece”
11. Gandul ca daca as fii avut realmente grija de mine, fiica mea Ella ar fii trebuit sa se nasca peste o saptamana.
12. Ca sunt incapabila sa plang pentru punctul 11.
13. Telefoanele obsesive ale unui tip care nu admite un refuz. Inca nu stiu care parte a propozitiei “nu te vreau ” nu o intelege.
14. Ca nu sunt fotogenica. Charmul meu nu poate fii prins intr-o poza.
15. Ca nu mi se alimenteaza bazinul la WC. Nu vreti sa stiti ce truc am folosit ca sa il fac sa mearga. Ideea e ca m-am descurcat. Ma gandesc sa ma reprofilez pe instalatii sanitare. Prietenii stiu de ce…
16. Noul cutz patetic pripasit prin curte. Sunt ferm hotarata sa nu-mi fie mila de el. Mda…pe cine incerc eu sa pacalesc?
17. Ca trebuie sa astept pana in septembrie sezonul 2 din Vampire Diaries. Rabdarea nu este una din virtutile mele. Desi cu “baiatul rau”din serialul asta as avea o rabdare infinita.
18. Hemodializa facuta. Am ramas cu o voce ragusita, chiar daca unii spun ca suna sexy. Yeah right…
19. Ca inca nu stiu unde sa imi pun hamacul. Exact! Ala pe care l-am cumparat in dublu exemplar acum aproape 5 ani si pe care inca nu l-am folosit. Si am o fantezie cu el…
20. Ca in fiecare saptamana imi spun ca am sa renunt la tigari. Si inca fumez…
21. Tipul care mi-a instalat Windows-ul cu doar 2 partitii. Eu vroiam altfel. De fapt, vroiam Windows XP. El, nimic. Batman…batman…
22. Caldura de afara si tantarii din casa.
23. Ca nu mai am nici macar o afurisita de cheie franceza in casa, sau un patent. Nici macar topor nu mai am. Dar mi-au ramas 3 rulete. Hip, hip, ura!
24. Ca de 2 zile ascult doar Iris. (Ciao, Lizi! Nu. N-am nicio problema sa ascult Iris. Nu e cazul sa te ingrijorezi. Am renuntat la trittico. Am trecut pe vodka cu valium. Daca nu raspund la telefon, inseamna ca sunt doar moarta de caldura.)
25. Ca nu gasesc o subtitrare pentru Big Bang Theory.
26. Manelele puse pe telefonul mobil.
27. Ca am dat in paranoia de cand cu spy-ul instalat de mother fucker in compul fiica-mii. Mi-am schimbat deja parola de email de “n”ori. Problema e ca am uitat-o. Si am uitat si intrebarile alea de securitate.
28. Ca am o problema de comunicare. Si de socializare. Asta cu socializarea e un amendament la punctul 8.
29. Ca in 5 zile am mutat de doua ori mobila in dormitorul matrimonial. Si inca nu sunt multumita.
30. Inelul de logodna, pe care promit ca am sa-l inapoiez cat de curand. Ori poate il arunc in apa, ca-n Titanic. Ca tot are piatra albastra…
31. Cerealele cu lapte pe care am promis ca le mananc in fiecare zi. Si pe care le urasc.
32. Ultima versiune de Winamp. M-a mancat in patina sa il instalez. Noroc ca am gasit un cd cu kitturi, ramas ca prin minune in casa. In schimb, am pierdut toata colectia de filme. Si mi-e un dor de Bambi…O fii criza varstei mijlocii, asa cum mi s-a mai spus. Ori poate doar am dat in mintea copiilor…
33. Ca nu am chef de scris. Desi, sunt unii care isi spun ca nu e nicio pierdere. Au contraire…
34. Ca nu stiu unde e cd-ul cu The Shutter Island. O, la, la…n-ati vazut filmul asta? Voi chiar traiti in intuneric, este? Il recomand tuturor celor care isi pun intrebari existentiale si vor sa se deprime inca o data in plus. Lama o livrez eu gratuit.
35. Ca n-am chef sa fac mancare si traiesc doar cu rosii si branza. Mi-ar prinde bine o menajera.
36. Nenea care mi-a taiat iarba in curte. Ca nu a taiat-o pe toata.
37. Hades, care scapa frecvent prin gradinile vecinilor.
(Corolar) E clar, tocmai am descoperit utilitatea unui sot pe langa casa. Sa taie iarba si sa lege cainele. De mine ma ocup singura. Nah bine, ii dau voie sa faca si o ciorba. Fantezia cu hamacul o pastrez pentru Damon.

In curand am sa va spun si ce nu ma enerveaza. Doar ca lista va fii mai scurta. Cu mult mai scurta…

15 May , 2011 - Posted by | me

No comments yet.

Leave a Reply

