azi, nu ma enerveaza

1. Privirile compatimitoare ale vecinilor, care spun “saraca de ea”. Descurajez tentativele de confidenta cu o spranceana ridicata arogant si privirea de regina ultragiata.
2.Ca am varsat ( a cata oara?) cafeaua fierbinte pe mine si pe neglijeul negru.
3. Zaharul imprastiat pe covor.
4. Vecinul dement si pocait, care e excedat de volumul la care ascult Iris.
5. Stirile de la ora 5. Am invatat sa le ignor suveran.
6. Invitatia repetativa la o cafea, a unui pusti de 25 de ani, (in speranta ca va urma si un “prolonjeu”). Dude, nu-mi pun mintea cu tine. Gaseste-ti o pitzi de varsta ta, cu care sa te joci de-a mama si de-a tata.

Hmmm…I’m so good…ma mir si eu de mine cat de toleranta sunt. Nu credeam ca am sa trec de 3 puncte.

Leave a Reply

