glonte de argint

hai sa nu mai numaram nimic

M-am trezit cu vocea lui Chilian in cap, si asa am ramas setata. Ori mi-e dor de vara, ori subconstientul incearca sa imi spuna ceva. “Ia-ti cu tine numai slipul, hai sa numaram nisipul” suna din alt timp. De mult nu mai numar nimic, nici macar zilele…De ce as vrea eu sa numar nisipul? Mai bine imi numar prietenii, e mult mai interesant. De prieteni de circumstanta, m-am last de mult. Clar, lipsa mea de rabdare cu idiotii e semn de batranete. Asa imi place mie sa cred, alungand mai vechea idee care imi bazaie in minte, ca doar cinismul meu e vinovat.

Azi mi-am propus sa fiu toleranta. Sa fiu deschisa. Sa fiu “ca inainte”. Ei, una e ceea ce imi propun, si alta e ce imi iese. Dar macar am incercat. Eu am fost prima beneficiara a acestei hotarari nu tocmai subtile si subite. Sa fiu toleranta cu mine? In primul moment ideea a sunat bizar. Cum sa fiu toleranta cu mine? Pai eu gasesc o placere perversa in a ma autoflagela. In a gasi noi si noi prilejuri de a-mi inventaria defectele si minusurile. Nemultumirea fata de propria-mi persoana e al doilea meu nume. Ah, nu va ganditi ca am drame de-alea infantile ca nu arat ca un fotomodel. Nu am nici drame de gospodina refulata care viseaza cai verzi pe pereti, in timp ce il asteapta pe Mister Perfect.

Ca de obicei, pe mine ma muncesc alte nemultumiri. Ca nu sunt o persoana buna. Ca sunt incapabila de compasiune. Ca nu-mi mai plac oamenii. Ca sunt blazata. Da, cred ca asta este. Incapacitatea de a gasi ceva care sa-mi capteze interesul. Nu pun la socoteala grafica. Asta e doar un hobby dragalas, care ma ajuta sa-mi pierd timpul. Ala scurt pe care-l mai am. Bref, cred ca am nevoie de o provocare. Si azi am decis ca eu sunt cea mai buna provocare. Sa vedem ce va iesi…

15 May , 2011 - Posted by | me

No comments yet.

Leave a Reply

