just me

In mod normal, azi ar fii trebuit sa fie o zi obisnuita. Nu, nu obisnuita. O zi linistita, in care sa nu fac nimic. Si asa a si fost. Azi a fost o zi in care mi-am permis sa nu fac nimic. M-am uitat senina la dezastrul din jurul meu si mi-am impus sa ma relaxez. Muzica si photoshop. (Lizi, e de 3 lei, nu de de 2,50!). Totul asezonat cu micutul troian cu care m-am pricopsit descarcand brushuri. Am decis sa nu ma enervez din cauza asta si am reusit. Pentru prima oara in viata, incep sa ma relaxez. Inca nu stiu daca e semn de batranete sau de intelepciune. Pur si simplu am inteles ca am si eu limite. Si ca nu foloseste nimanui daca pic din picioare. Ca lumea nu se darama daca toate hainele din casa nu sunt calcate si asezate la dunga. Si ca nimic rau nu mi se va intampla daca imi permit sa nu fac nimic o zi din saptamana. Stiu ca numaratoarea inversa a inceput. Mai sunt cateva zile si fiica mea vine in tara. Cu siguranta, imi voi petrece doua zile in bucatarie. Facand deja faimosul meu tort cu fructe si frisca.

Dar pana atunci, mi-am impus un alt ritm. Mult mai lejer ca pana acum. Mai ramane sa invat sa am grija de mine. Sa mananc regulat. Sa reduc canile de cafea. Sa nu mai fumez doua pachete de tigari. Sa stau mai mult la aer. Sa ma joc cu cutzii mei. Sa nu mai stau atat in fata calculatorului. Sa nu ma mai trezesc noaptea din somn, doar ca sa notez o idee. Sa nu mai intind mana dupa “Magicianul” imediat ce ma asez in pat. Sa ma uit la un film. Sa fiu “normala”. E clar ca trebuie sa invat sa fiu normala. Inca nu stiu cum am sa reusesc asta. Niciodata nu am fost. Nu in acceptiunea uzuala a cuvantului. Dar pana la urma, toti definim “normalul” diferit. Cu siguranta, nu am sa ma uit la telenovele, nu am sa fiu fericita ca mi-au reusit muraturile de toamna, nu am sa incerc sa plac cuiva, si nu am sa traiesc dupa regulile impuse de altii. Am sa fiu doar eu. Michelle a murit…traiasca Michelle !

Leave a Reply

