lucruri simple

Miroase a voci din trecut, incremenite in timp, ca niste fulgi rataciti…Miroase a mistificare. Miroase a ipocrizie. Miroase a efemer. Mana care nu ma ajuta se intinde dupa cana de cafea. Acordurile Nocturnei lui Chopin imi izbesc tampla. Deja-vu…Stiu ca am mai trait starea asta. Ii recunosc parfumul. Mi-e somn si tocmai am deschis usa zilei de “maine”. Ora cafelei matinale ma va gasi prinsa iarasi in realitate, “incorigibila visatoare” ramanand doar un eufemism. Inca imi plac diminetile. Imi place aerul curat de afara. Linistea din jurul meu. Imi plac intrebarile nepuse. Cuvintele nerostite. Pisica curioasa de pe pervazul ferestrei. Albastrul bluzei mele. Azi, imi plac lucrurile simple. Si oamenii care m-au privit in ochi…Barbatul cu care il tot visez si pe care nu il recunosc. Imi place ploaia cazuta pe obrajii mei. Creanga de liliac care mi-a inseninat ziua. Spiral-Koru albastru de la gatul meu. Lucruri simple…

Dupa mult timp, ma plac pe mine…

Leave a Reply

