glonte de argint

manifest pentru prietenie

La sfatul prietenei mele Lizi, m-am hotarat sa-mi fac un blog. Parerea ei e ca asta ma va ajuta. Sincer, eu inca nu sunt convinsa. In primul rand, pentru ca nu am niciun pic de talent literar. In al doilea rand, pentru ca tocmai m-am despartit de sotul meu, care intamplator e scriitor. Ceea ce inseamna ca nu sunt in cea mai buna forma.
Desigur, fostul meu sot nu stie de blogul asta. Poate ar fii trebuit sa-i spun. Poate in felul asta nu mi-ar mai fi spus mai mult sau mai putin voalat sa-mi gasesc o preocupare.
Cum la telenovele nu ma uit, bani ca sa-mi cumpar carti nu am, si mai sunt si ostracizata in casa, am ales varianta asta de “preocupare”.

Lizi, multumesc…Pentru ca imi esti alaturi in cel mai greu moment al vietii mele. Pentru ca ma iubesti si ma accepti asa cum sunt. Pentru ca stiind prin ce trec, m-ai incurajat. Iti multumesc pentru ca acum, cand sunt cazuta, ma sprijini…

Le multumesc si celor care m-au ranit. Pentru ca mi-au deschis ochii despre cat pretuieste omenia. Despre scara de valori pe care o au. Pentru ca mi-au aratat ce fel de oameni sunt in forul lor interior. Si nu in ultimul rand, pentru ca m-au convins inca o data in plus ca egoismul si nepasarea este ridicat la nivel de arta.

15 May , 2011 - Posted by | me

No comments yet.

Leave a Reply

