glonte de argint

reguli absurde

Pauza de tigara. Admirat “opera”. Adica vopsitul usilor. Cred ca trebuie sa zic ca sunt putin cam high. De la miros. Facut o lista mentala cu reguli. Nu mi-a iesit si am pus-o pe desk. Cu speranta ca mi se lipeste de creier. Ma innebuneste regula nr 1. Aham! Aia cu renuntatul la fumat. Inca nu-mi dau seama cum o sa se intample minunea asta. Nu ca mai astept minuni. ( Asta cu minunile e bancul anului, la mine). Cica si la cafea ar trebui sa renunt. Mda…oare n-ar fii mai simplu sa ma impuste cineva? Macar sa stiu de-o chestie. Ma uit lung la sticla cu apa. Asta ar fi a treia regula. Sa beau 2 litri de apa pe zi. Ma uit la plasa de medicamente si stramb din nasul meu arogant. Urasc sa iau pastile. Nu ca as avea acum de ales. Dar regula nr 4 spune ca trebuie sa imi iau medicamentele si sa gandesc pozitiv. Sa fiu optimista. Cineva mi-a dat ideea sa imi redecorez iar casa. In roz. Lasand la o parte faptul ca urasc culoarea roz, gandul la o noua runda de zugravit ma arunca de-a dreptu’ in depresie. Si n-am sa mai pot dormi. Si regula nr 5 spune ca am nevoie de somn. Mult somn. Pentru cineva care doarme 5 ore din 24 asta e o regula absurda. Poate doar daca folosesc superglue in loc de crema anticearcan. Regula nr 6 ar fi aia cu mic dejun sanatos. Cereale cu lapte la o ora fixa. Pranz consistent la alta ora fixa. Suna ca dracu’. “Micul” meu dejun (sic!) consta in doua cani de cafea asortate cu 5 tigari. Pranzul o fi iaurtul? Sau ceaiul cu lamaie? Ma fac ca nu bag in seama regula nr 7. Aia cu cina la fel de consistenta. Sar direct la regula nr 8 care ma someaza sa ies la aer si sa socializez. Si eu urasc oamenii. Vorbesc prea mult si mai intotdeauna spun chestii care nu ma intereseaza.

Regula nr 9 spune ca trebuie sa gandesc frivol. Nimic profund. Cica trebuie sa am o atitudine frivola si un comportament pe masura. Inca nu imi dau seama la ce s-a gandit doctorul meu cand a fixat regula asta. Oare la sex? Sau sa nu ma mai uit la filme “grele”? Regula 10 spune ca nu trebuie sa ma enervez. Mda…i-am sugerat lu’ nenea doctoru’ sa verse in fiecare dimineata cafeaua pe el si zaharul pe jos si sa-mi spuna pe urma cat de calm a ramas. Regula nr 11 spune ca trebuie sa evit stresul. Ar fi excelent daca nu ar trebui sa ies noaptea din casa ca sa adun cate un arici intrat in panica de cheful de joaca al lui Athos. Regula nr 12 se refera la efort. Ma rog, cu asta sunt de acord. Ma scuteste de mormanul de lenjerie pe care ar trebui sa-l calc. Regula nr 13 e inacceptabila. Cica sa evit calculatorul. Pai, deja am facut asta. L-am mutat in living. Si aproape ca m-am mutat si eu acolo. Regula nr 14 e dementiala. Vizite constante la nenea doctoru’. Runde de analize. Eventual, o internare. Nope, internarea iese din discutie. Inca imi doresc sa traiesc. Si daca isi infig doctorii ghearele in mine, e clar ca multe zile nu mai am. Or sa ma impunga cu tot felul de ace, o sa le vina ideea sa-mi faca punctii si biopsii, si eu urasc acele. Si urasc si spitalele. La dracu! Urasc regulile astea. Sunt prea multe ca sa le tin minte acum.

Las’ ca mai e si maine o zi….

15 May , 2011 - Posted by | me

No comments yet.

Leave a Reply

