sa te pierzi de tine

…e cel mai usor lucru. Am meditat eu, si in 10 minute am sintetizat fulgerator ce observ de o buna bucata de timp.  Se poarta victimizarea. Se poarta plansul de mila. Se poarta viata virtuala. Pana si sexul virtual e la moda. De ce ajung unii oameni sa traiasca asa, e peste puterea mea de intelegere. Stiu, o sa-mi spuneti ca sunt inadaptati social. Nimic nou! Si eu sunt antisociala. Dar nu imi petrec viata pe net. Nu ma indragostesc de nu stiu cine, pe nu stiu ce site. Nu ma apuc sa fac dragoste cu necunoscuti, cu camera web in functiune.  Si nici nu ma ia cu fiori si fluturi in stomac cand imi susura cate un distrus, un compliment siropos la ureche. In primul rand pentru ca mi-am ucis fluturii demult. In al doilea rand, urasc siroapele, si  inevitabil, ma gandesc “oare asta ce vrea”? In al treilea rand, pentru ca mi-e groaza de ridicol. De aici si pana la a spune pass e doar un pas. (un joc de cuvinte total aiurea, dar nu-l mai refac)

Stiu ca viata asta pare de cele mai multe ori teribil de inspaimantatoare. Mai toti avem probleme de adaptare. Suntem nesiguri, avem dileme existentiale, temeri si deziluzii. Poate de-aia cei mai multi mesteca in virtualul asta ca intr-o peltea mult prea groasa. Uita ca viata inseamna ceva mai mult decat statul pe mess sau pe nu stiu care site de socializare,. Asta, hermeneutic vorbind. De fapt, pe site-urile astea, scopul precis nu e nicidecum de socializare. E de  sex camuflat. Mascat de pretexte stravezii, cum ar fi ori deziluzia in dragoste, ori nefericirea. De aici si pana la derapaje e doar un pas. Si sincer, proportia de prostie e egala  la barbati si femei.  Barbatii, ori se plang de nevasta stupida si curva de acasa, sprijinindu-si teribila nefericire de gardul testosteronului din dotare, ori trec direct la subiect, spunandu-ti ca ei de fapt sunt acolo nu pentru ca ar vrea sa schimbe cateva cuvinte cu cineva, ci pentru ca sunt  in cautare de sex. De-ala hardcore, daca se poate.

Femeile, hehehe…mie imi par mai ciudate decat barbatii. Invariabil, toate sunt destepte, titrate, medici sau profesori universitari, si in general, un buchetel de maniere elegante si calitati. Cum se armonizeaza asta cu pozele provocatoare pe care si le baga in galeria foto, ramane un mister. Cum se armonizeaza rochita care abia le acopera fundul contorsionat intr-un fel in care eu nu as reusi  niciodata sa mi-l bombez, cu creierul de care fac parada, iarasi ramane un mister pentru mine. Pozele se inmultesc pe masura ce la usa contului se formeaza o coada de barbati salivand de pofta. Si atunci incep sa curga emoticonii si mesajele  profunde de genul: “wow, esti foarte frumoasa”, “wow, ce buna esti”, “wow, ce ti-as face”, “wow, nu ai un id ca sa vorbim pe mess?”. Acum, sa nu va imaginati ca as fi vreo baba stafidita, careia i-a trecut timpul, si care zice ca-s strugurii prea acri. Si pentru cei care isi fac probleme, viata mea sexuala e bine merci. Asta, pentru ca se pare ca sunt multi sincer preocupati ca trece viata pe langa mine. Ii asigur ca nu trece deloc.

Ca sa revin la problema, trebuie sa spun ca in seara asta am avut o discutie cel putin bizara cu my bff. Care intamplator  e barbat. Un om extraordinar, genul spiritual si cultivat. Discutie, iarasi hermeneutic vorbind. Pentru ca am vorbit doar eu. El s-a multumit sa-mi spuna ca am dreptate. Discutie care avea ca subiect exact problema vietii virtuale. Imi dau seama ca vehementa mea s-a datorat unei zile incredibil de proaste, a ploii de afara, si a gradului de  satietate la care am ajuns. Sunt obosita de superficial si facil. Si am prostul obicei de a spune exact ceea ce gandesc. Eu si gura mea prea mare, pe care inca nu am invatat sa o cenzurez…Stiu ca mi-am contrariat cel mai bun prieten. Stiu ca nu asta vroia sa auda de la mine. Dar sper ca dupa ce ii va trece socul, se va gandi la ce i-am spus in seara asta. Si va intelege ca dincolo de crusta mea de cinism si nepasare, de fapt, chiar imi pasa…

Man, priveste pe fereastra. Ce vezi? Oameni, nu? Afara e viata. Get a life, please…

Leave a Reply

