glonte de argint

se intampla

Azi nu mai vreau sa fiu profunda. Renunt bucuroasa la dreptul de a gandi. Am obosit sa-mi sondez mintea incercand sa gasesc un punct comun intre viata de dinainte si viata de-acum. Punctul comun ar trebui sa fiu eu. Doar ca nu reusesc sa ma mai simt pe mine, cea care-am fost. Iar cea care sunt e inca o necunoscuta.
Am aflat lucruri despre altii si despre mine. Inca incerc sa sa le inteleg. Cu un sentiment de stupoare pentru ignoranta mea si de mila pentru ei. Nu vreau sa ma mai intreb cum am putut fii atat de oarba. E una din acele zile in care am obosit sa ma intreb. Incerc sa-mi gasesc doar locul in acest puzzle. Incerc sa imi alung franturile de ganduri care imi izbesc fruntea.
Am inteles ca exista oameni carora le pasa. Le multumesc pentru asta. Imi pare rau ca eu nu mai pot fii ca ei. Dar asta ii face cu atat mai pretiosi pentru mine. Exista necunoscuti care incearca sa repare raul pe care l-au facut. Le multumesc, dar ii rog sa renunte. Nu am venit pe lume ca sa linistesc constiinta nimanui. Abia ma descurc cu a mea. Azi incerc sa scap de obiceiul asta de a analiza. Pe mine si pe ceilalti. Nu foloseste la nimic sa incerci sa intelegi. Nu e nimic de inteles. Se intampla…

15 May , 2011 - Posted by | me

No comments yet.

Leave a Reply

