simplu

In mod normal, Deep Purple nu prea merge cu activitati prozaice gen “spalat de covoare”. Ma rog, stiu ca e greu de crezut ca eu spal covoare. Si eu ma mir. Dar, in ultimul timp descopar ca am multiple veleitati, de care nici nu am stiu. Singurul meu regret  ca nu am destula forta fizica ca sa pot face “chestii”de barbat. Cum ar fii o cusca noua pentru cutzi. Sau sa repar gardul. Ca sa poata zburda in voie cei doi cutzi care mi-au ramas. Si care sunt depresivi. O sa va intrebati cum poate fii un caine depresiv? Uite ca ai mei pot. Pentru ca sunt speciali, tanjesc dupa mine, tanjesc dupa altii si tanjesc unul dupa celalalt. Oricum, azi am avut de luat o decizie grea. Dressingul meu sau repararea gardului. Ei, sunt sigura ca nu o sa surprinda pe nimeni daca am sa spun ca am renuntat eu. Dressingul mai poate astepta. Cainii mei nu. Banii se vor duce pe plasa de otel, stalpi, si un om platit ca sa faca asta. Am responsabilitati fata de ei, chiar daca se vor gasi unii sa-mi aminteasca ca am responsabilitati si fata de mine. ( Lizi, nu ma certa!)

Deci, (sic!) azi am spalat covoare si am ascultat Deep Purple la turatie maxima. (Hotarat, azi scriu ca un manelist). Impreuna cu cei doi cutzi care au zburdat pe langa mine, mi-au rasturnat detergentul pe jos, si mi-au furat peria. Nu-i bai, vecinu’ pocait mi-a furat furtunul din gradina, o biata perie chiar nu mai conteaza. Oricum, sa mai zica cineva ca eu sunt o femeie banala! Covoare, Deep Purple, si doi cutzi plini de spuma care au sarit pe mine si m-au trantit pe jos, in incercarea patetica de a-mi capta atentia si de a fi mangaiati. Uite de-aia iubesc eu animalele si nu oamenii. Pentru ca ofera iubire fara sa raneasca si fara sa ceara nimic in schimb. Si pentru ca m-au facut sa rad asa cum n-am mai ras de mult. Si chiar n-a mai contat ca au fugit cu furtunul in gura, si ca jetul de apa era indreptat spre mine. Era cald, era soare, iar eu ma jucam cu doi cutzi fericiti.

Leave a Reply

