glonte de argint

vacanta

Dupa un drum infernal de 35 de ore, am ajuns in sfarsit pe aeroportul din Auckland. M-am indreptat hotarata spre birourile de imigrari, inarmata cu foarte multa rabdare. Fiica mea ma prevenise ca-mi voi petrece cel putin 2 ore explicadu-le celor de acolo motivul pentru care ma aflu in tara lor. Pe drum, zaresc un cutz adorabil alaturi de un ofiter si mai adorabil. Ma abtin cu greu sa nu mangai catelul. Ajunsa la biroul emigrari, ii dau doamneii de acolo pasaportul si ma pregatesc sufleteste de interogatoriu. Surpriza! Doamna se multumeste sa-mi puna viza, sa-mi spuna ca arat foarte obosita dupa calatorie, si sa-mi ureze o vacanta placuta in NZ. Raman usor confuza. Asta-i tot? Fara interogatorii? Hmmm…Ma grabesc spre baggage claim area si dupa 10 minute de plimbare ajung in sfarsit unde trebuie. Intre timp, telefonul imi zbarnaie. Fiica-mea e in alerta pentru ca nu stie ce se intampla. Ii trimit un mesaj sec ca astept bagajele. Imi recuperez valiza care face nota discordanta cu mormanul de chestii Louis Vuitton care incep sa curga pe banda.

Ma indrept frenetica spre iesire, dar nu reusesc sa vad nimic. Aud doar un strigat: “mami!” si imi zaresc fiica adorata. Ne luam in brate si plangem amandoua fara sa ne mai gandim la rimelul care ne manjeste fata. Ginerele meu ne priveste zambind, in timp ce incearca sa ne spuna ca ar cam fi timpul sa plecam. Doar ca mie imi este imposibil sa-mi iau mainile de pe fiica-mea. S-a facut atat de frumoasa! Vorbim amandoua in acelasi timp, si nu tocmai coerent. Hotarasc sa ma pun pe “off” , sa respir, si sa ma calmez. Nu de alta, dar risc un infarct. Sporovaim ca doua gaite in timp ce ne indreptam spre masina. Drumul spre casa mi se pare interminabil, dar odata ajunsa, ma intampina un ghem de blana alba, care latra fioros. E “marele alb” Jupiter, zis Jupi. Latra fioros de la inaltimea lui de 15 cm. Ma adopta imediat ce il iau in brate, si incepe sa ma linga pe fata.

Se pare ca mi-am facut un nou prieten…

15 May , 2011 - Posted by | me

No comments yet.

Leave a Reply

