glonte de argint

no name

Zi “de-aia”…Vizitat spitalul. Nu pentru ca m-a lovit vreo grija pentru  sanatatea mea, ci pentru ca mi-au picat toate. Inima, calciu, glicemie, tensiune, etc…Eh, de data asta nu am avut nevoie de resuscitare. Bad luck…Doar de tot felul de ace bagate in vena. Si de multe sfaturi…Cumparat o plasa de medicamente, pe care, desigur, nu am sa le iau. Nu din delasare, ci pentru ca nu vad rostul. Nu exista medicamente pentru mine, sau daca exista, ar fi trebuit sa le primesc cand m-am nascut. Pentru imunizare…la durere, la lovituri, la respingerea fizica, ca sa nu mai spun de cea emotionala. Desigur, nimeni nu stie nimic. M-am obisnuit atat de bine sa ascund chestii importante, incat gasesc puterea sa port conversatii ce par normale. Disimulez starea de rau cu un talent demn de un Oscar. Ah, nu m-am conversat cu fiica-mea, ea e ocupata. Cu o amica care mi-a povestit cu detalii ucigatoare despre ultimul iubit. Faptul ca mai are si un sot, ramane un amanunt subsidiar. Mi-am facut datoria si i-am spus ce vroia sa auda. Observ ca e mult mai simplu asa, ma scuteste pe mine de multe batai de cap. Daca nu ma implic, pot sa uit in secunda doi bazaconiile auzite. In plus, incep sa ma conving ca dreptatea chiar umbla cu capul spart. I-am recitat si eu poezia care incepe cu “toti barbatii este porci” si mi-am vazut de dramele mele. Si de alea vechi si de cele noi. Mai nou, colectionez deziluzii…De fapt, gresesc, eu sunt o deziluzie ambulanta, si pentru mine si pentru ceilalti. Poate din cauza asta ma bantuie mai vechiul vers al lui Chilian. Ce caut eu in viata mea a devenit laitmotivul unei zile si asa destul de bizare.
E aproape 9 seara, stau pe un balcon inundat de ploaie, si ascult undeva, tipatul unui pescarus.

Azi, nu ma simt…azi, nu exist. Azi, exist doar in amintirea mea.
Tu, existi?

27 July , 2011 - Posted by | me

No comments yet.

Leave a Reply

