glonte de argint

somewhere, sometime…

Undeva, candva, se intampla lucruri, lucruri care scapa puterii noastre de intelegere. Ne sperie, ne fac sa ne indoim de ceea ce suntem, de ceea ce am fost, de ceea ce credem ca vom fi. Nu se intampla prea des, pentru multi dintre noi este un moment care nu vine niciodata. Dar pentru cei care il traiesc…pentru acei oameni, am toata compasiunea. Pentru ca nimic nu va mai fi la fel, niciodata. Odata pragul trecut, nu mai exista cale de intoarcere. Si in fiecare seara, privesti cu dusmanie patul, si te cufunzi in somn, cu aceeasi rugaciune fierbinte pe buze: dimineata ce sta sa vina, sa vina fara tine.

Nu-mi ramane decat sa spun si eu ca marele Nichita: “……cauta sa nu mori iubita mea, incearca sa nu mori, daca poti…mie mi s-a dus viata, tie ti s-a dus norocul…”

28 January , 2012 - Posted by | Graphics for my daughter

No comments yet.

Leave a Reply

