glonte de argint

una rosa blu

Din motive greu de inteles pentru mine, se pare ca azi ar trebui ca toate femeile sa se simta “mai” femei decat oricand. Cam asa se intampla si de Valentine’s Day, cand femeile ar trebui sa se simta “mai” iubite ca niciodata. E trist ca avem nevoie sa inventam zile ca sa ne simtim speciale. Intotdeauna mi-am inchipuit ca aceasta stare de gratie ar trebui traita in fiecare zi. Si ca ar trebui sa primim flori nu doar de cateva ori pe an. Dar, lasam…probabil ca zguduitura primita luni, in cel mai concret mod, mi-o fi scurtcircuitat neuronul din dotare, iar izbitura de perete, cu hematomul aferent, imi intuneca judecata. Nu ca ar interesa pe cineva, dar acum ma simt bine. Si mi-am primit si lectia: niciodata nu actiona spontan. Cum ar fi sa intri intr-o baie inundata, atunci cand prelungitorul electric este in apa. Iar apa iti ajunge pana la glezne. Oricum, dezastrele se intampla. Ca iesim intregi sau nu din ele, e o alta poveste. Nici socul, nici hematomul, si nici febra, nu m-au impiedicat a doua zi sa ies si sa fac ceea ce am facut in fiecare saptamana a ultimului an. Sa-mi cumpar un trandafir albastru. Sentimentalism de cucoana batrana, retraind trecutul…

Floare-albastra…floare-albastra…totusi este trist in lume…

8 March , 2012 - Posted by | me

No comments yet.

Leave a Reply

