lies from lost

Vi s-a intamplat vreodata sa simtiti la modul cel mai concret, parfumul unor zile trecute? Azi am simtit parfumul verii trecute, aerul sarat de la Diano Marina, mirosul ametitor de glicina. Poate pentru ca m-a ajutat si  muzica Larei? Sunt multe luni, prea multe luni in care m-am ferit cu incapatanare sa o ascult. Imi da niste stari imposibil de descris,  departe de a fi fericite sau senine. Si cum eu am prostul obicei sa scormonesc in rani care nu au prins coaja, Lara face ravagii in mine.
Porchia spunea ca “cine nu-si umple lumea cu fantome, ramane singur…si ceea ce platim cu pretul vietii nu costa niciodata prea mult”
Eu niciodata nu sunt singura…si platesc…

Leave a Reply

