Incalzeste-ma

Amar tanguieste-o vioara…
Ce ploaie e-n sufletul meu!
Un vant pana-n os se strecoara
Iar trupul de doruri mi-e greu.

Mi-e greu si nu vine spre mine
Vreo raza din cerul pagan
Sa-mi pot aminti iar de tine
Si-apoi incalzit sa raman…

Esti suflet in sufletul meu…ai uitat unde te afli?

Mi-e dor de sarutul albastru
Trecut peste zambetul tau
Departe spre zari ca un astru
Pierdut e si cantecul meu.

Iar daca doresc s-aud larma
Din vremuri de alba lumina
O moara de ganduri ma sfarma
Cum faci dintr-o boaba faina…

from R to me

Leave a Reply

