glonte de argint

Nu prea stiu ce titlu sa dau la postul asta. Si ma cam revolt la ideea ca intotdeauna, dar intotdeauna trebuie sa prezentam ceea ce facem, cu titlu, punct si virgula. Oare ce s-ar intampla daca am lasa lucrurile nespuse? Daca nu ar exista etichetele? Probabil ca lucrurile ar fi cu mult mai simple pentru unii dintre noi.
Deci, fara titlu sa fie!
In alta dezordine de idei, va anunt ca de o lunga perioada de timp patitez pe Proconsul, Talisman si Taxi. Presimt ca am sa va plictisesc cu ei.

Enjoy!

Edit later: din motive care scapa din sfera interesului meu, se pare ca nu merge fara titlul. Doar daca nu vreau sa imi apara un numar format din patru cifre, ales aleatoriu de wordpress. Deci, am bagat puncte de suspensie…nu de suspans.

15 February , 2013 - Posted by | me

No comments yet.

Leave a Reply

