passage into midnight

Passage into midnight

6 thoughts on “passage into midnight

  1. Multumesc, Cri. Sigur,fetita mea, poti sa faci ce doresti cu ea, stii bine ca toata grafica mea e publica. Desi, ma indoiesc ca intereseaza pe cineva, in afara de voi trei, talentul meu chinuit. Nu m-am suspectat niciodata ca as fi Da Vinci, deh…

  2. Mie imi place si vreau sa o vada si prietenii mei. Chiar daca nu raspund la fiecare post de-al tau sa stii ca sunt aici si privesc, citesc si ma bucur. Ai grija de tine draga prietena. 🙂

  3. Placerea e de partea mea, Cri. Nu e chiar cea mai izbutita grafica pe care am facut-o in ultima vreme. De fapt, nimic din ce am facut in ultima veme nu ma multumeste. Macar pentru grafica asta am scuza unei febre de 40 de grade. De aici cred, stilul “emo”
    Da, am sa incerc sa am grija de mine, ceva nu prea usor in situatia in care sunt, incapabila sa ma tarasc sa imi fac un ceai.

Leave a Reply

