alone at a crossroads

alone at a crossroads

7 thoughts on “alone at a crossroads

  1. Cris, corect! Experimentez ceva nou, ca viziune si abordare, dar nu sunt multumita de ce imi iese. Oh god! Oh god! Vorbesc cu pretiozitate despre nimicurile astea cu pretentie de grafica, de parca cine stie ce opera de arta as face. O atitudine total nepotrivita pentru o doamna, as zice. Mai ales ca rezultatul e chiar patetic de descurajant. Dar tu esti, ca de obicei, extrem de draguta si ingaduitoare cu mine.

    Liz, apropos de tensiunea aia oscilanta…e confirmata. In nici zece minute, de la 179/ 83 am ajuns la 99/70. Deci, Dumnezeu cu mila…
    Si pentru ca am un simt al umorului cel putin sucit, acum ascult The Five for Fighting cu “Hope”…ceea ce e futui de pervers…ori de’a dreptu’ ridicol…
    …but you gotta have hope
    you gotta have something
    there’s always a reason to break hope
    ’cause nothing less
    will save the day….

  2. Mama are aceeasi problema, ii topaie tensiunea la intervale foarte scurte de te sperii… Ea este si hipertensiva si am ajuns cu ea la urgenta de cateva ori. Fara tertensif nu iese din casa.
    Sis, sper ca iei ceva pentru treaba asta, nu neglija. Ai grija de tine, te rog!

  3. sunt foarte, foarte bine acum, Lizi, nu-ti face griji. ma simt minunat, si nu ma doare nimic.
    in alta dezordine de idei, iarasi sunt cu Pessoa in mana, si am gasit o chestie care mi-a placut. “…ma caut – nu gasesc nimic. doresc, dar nu pot…”
    ma gandesc serios sa o pun la status.

Leave a Reply

