glonte de argint

no news, good news

Bun. Silenzio stampa a luat sfarsit. Am decis ca ar fi o prostie sa sterg blogu’, oricum nu-i pasa nimanui de el. Nu ca mi-ar fi trecut starea de sictir, dar proverbiala mea limbarita ma incearca din nou. Ca sa fac un rezumat scurt, arcada sparta, infectie galopanta la o masea ( doar in patru ore am evoluat de la o fata normala la una asemanatoarea miresei lui Frankestein), primit vesti bune si proaste de la fie-mea, asta asa…in mare. Revenita la sentimente mai bune, mi-am citit cele cateva sute de mailuri, notificarile de pe feisbuc, asta dupa ce mi-am recuperat parola si user-name-ul pe care nu le mai tineam minte.
Dat o tura pe minunatul feisbuc, nu ca ar fi ceva interesant pe acolo. Dar, cum am mai zis: nu esti pe feisbuc – nu existi! Citit cu stupoare ca unii sunt straluciti absolventi la Harvard University. Deh, cam asa se intampla cand ai terminat opt clase, ai descoperit internetul de foarte curand, si te macina o existentiala dorinta sa iti faci prieteni virtuali: incepi sa te reinventezi. La o adica, tot e bun si feisbucu’ asta: stimuleaza fantezia, si cine stie, printre sutele de “prieteni” iti poti gasi si adevarata dragoste, ehe, he, he…
Intre timp, a venit si a trecut si Pastele, prilej minunat ca sa mananc sarmale imbracata in rochita neagra si cu “toace” in picioare. Daca ar fi fost dupa mine, as fi preferat sa citesc, imbracata in ceva lejer, da’ nah, comportamentul meu antisocial devenise ceva de nesuportat pentru cei din jur. Legat de asta, tre’ sa spun ca n-am inteles niciodata de ce ne simtim obligati sa tinem cont de asteptarile circumstantiale ale unor oameni care nu inseamna nimic pentru noi. Doar pentru ca asa se cuvine? Adaugati la asta si corvoada de a repeta deja penibilul “paste fericit”, chestie care ma duce cu gandul la o vaca ce rumega alene pe o mirobolanta pajiste, si veti avea o imagine de ansamblu, adica zero barat.
Recitit Paler, ceea ce nu a avut darul sa-mi imbunatateasca starea. Am schimbat registru’ cu carti usurele, de dragoste, dar nici asta nu a functionat. Deci, remiza. Bomboana pe coliva, am mai primit o copita in plina fata de la o persoana pe care o credeam foarte, foarte aproape. Cum barfele, dar mai ales explicatiile imi repugna, am decis sa las lucrurile asa, si sa fac pasi in spate, in stilul meu caracteristic. Nu e prima deziluzie, si cu siguranta, nu va fi nici ultima. E o buna lectie, sa ma invat minte altadata, si sa nu ma mai deschid. Celor care au un ghimpe impotriva mea le urez numai bine si toata fericirea din lume. Cu siguranta, au nevoie!

Nu va faceti griji, va rog! Depresia mea e tot acolo, e bine merci! Intrebarile mele existentiale sunt si ele intr-o forma perfecta, poate ceva mai nuantate si mai dureroase, dar in rest, sunt bine si ele. Ca sa inchei rezumatul, nu am scris, dar am facut ceva grafica, nu prea reusita. O sa va ofer imediat o mostra de inegalabil talent.

see yea…

24 May , 2013 - Posted by | me

3 Comments »

  1. te imbratisez cu tot dragul. mi-e dor de tine, me!

    Comment by esme | 24 May , 2013 | Reply

  2. Te-ai intors… Aleluia!!!!
    Cred ca iti face placere sa ne torni adrenalina in vene din cand in cand, este? Sa nu mai indraznesti sa dispari, ca atat iti trebuie!
    te iubesc, sis!

    Comment by lizi | 26 May , 2013 | Reply

  3. esme, abia reusesc sa-mi deschid messu’, sa-l ia dracu’ de net italian, ca nu reusesc sa ma conectez. n-am reusit de 3 saptamani sa descarc nici macar un afurisit de episod din serialele pe care le urmaresc. am sa incerc sa iti las on offline, daca reusesc sa-mi deschid mailul. te imbratisez si eu.

    ce bombani colo sha, soro? ce adrenalina, ha? n-ai auzit ca fusei cu juma’ de fata umflata si cu arcada sparta de la capacul oalei kukta? care oala, tre’ sa zic e maaaare, deci iti inchipui cat era capacul. aaaa…tu zici de depresie si amenintarea ca fac tabula rasa cu ist blog? deh, ma apuca si pe mine periodic crizele de personalitate si e musai sa va ofer oarshice mostre de temperament, sa nu muriti de plictiseala, hehehe…
    si eu te iubesc, sis!

    Comment by me | 27 May , 2013 | Reply


Leave a Reply

