fallin

fallin

sunt intrebata des, suparator de des, ce gandesc atunci cand pun un titlu. profit de ocazie ca sa clarific o data pentru totdeauna acest aspect. in general, atunci cand incep o grafica, am o idee in minte, si rezultatul final trebuie sa transmita un anumit mesaj. ca sa transmit acel mesaj, ma ajut de anumite lucruri, cum ar fi muzica. intotdeauna, dar intotdeauna, grafica exprima si melodia pe care eu o am in minte, si e strans legata de mesajul versurilor. desigur, cel mai important lucru e starea emotionala in care eu ma aflu. dupa cum vedeti, nu exista chestii doar in alb si negru, ci o mare varietate de nuante.
dupa cum am mai spus, nu ma suspectez de cine stie ce geniu, nici macar de un minim talent. dar e ceva ce fac cu placere, si mi se pare cu mult mai interesant sa ma exprim prin grafica, decat sa stau pe feisbuc si sa aberez about nothing, urand buna dimineata si noapte buna, ori invitand cei mai buni prieteni ever (prieteni virtuali, ceea ce spune multe, ehehe) sa bea un ceiut sau o cafeluta asortate cu piscoturi la fel de virtuale.
nu mi-am propus niciodata nu stiu ce rating al blogului, rareori privesc la cati vizitatori am zilnic sau din ce colt de lume sunt ei. e doar un hobby, la fel de banal ca si mine.

ps: si da, imi fac singura brush-urile.

see ya…

Leave a Reply

