glonte de argint

true love

true love

Edit later: ce spuneam acum catva timp? Ca ma delectez cu romane historical romance? Pesemne, am suferit o lobotomie partiala a creierului! Am certitudinea ca daca mai citesc chiar si o singura pagina dintr-un asemenea roman, o sa vomit. Iar pe urma, am sa-mi masor glicemia, pentru ca sigur am dat in diabet de atatea dulcegarii si povesti cu duci si conti, toti fatali, virili, aroganti si charismatici. Nici nu e de mirare ca chicotesc ca o proasta cand imi imaginez cat de repede putea o femeie sa fie compromisa, de exemplu, pentru ca dansa de mai mult de doua ori cu un domn, ori daca i se vedeau gleznele de sub straturile de jupoane. Ori, oroare! nu purta corset. Oh, pardon! Eu nu chicotesc, chicotitul e nedemn de o doamna de varsta mea. Doamnele de varsta mea rad sofisticat!

13 March , 2014 - Posted by | Graphics for my daughter

No comments yet.

Leave a Reply

