glonte de argint

carti de (ne)citit

Deci, cum spuneam, ma lasasem de romane siropoase. Plina de frenezie, ma reped ieri pe scribd si descarc diverse. Imi atrage atentia un titlu, si vazand ca sunt si doua volume, ma gandesc ca mi-a pus dumnezeu mana in cap. Inceputul mi se pare promitator, desi eroina pare cam tampitica, dar imi zic: what the fuck! nu toate femeile sclipesc de desteptaciune. Povestea incepe clasic: o ea, un el, ea il place, simte curenti subterani cand il priveste, bla, bla, bla…
Daaaar…si aici urmeaza un mare “dar”, pe masura ce inaintez cu lectura, treaba se complica. Nenea e de-ala…dominator. Adica ii plac lucrurile mai hardcore, asa…Fatuca e virgina, timida, si dupa prima suta de pagini nu mai am niciun dubiu, e clar tampitica. Desigur, se ajunge la o propunere, garnisita cu un contract in toata regula. De fapt, doua contracte. Dap, ati citit bine! Primul e de confidentialitate, al doilea, in cazul in care demoazela accepta, specifica clar relatia dominator-supusa. Cu detalii, tin sa precizez! Adica ce e admis si ce nu, cate ore tre’ sa doarma sclava, cat tre’ sa manance, si binenteles, metodele, hmmmm…punitive, ca sa zic asa. Asta include bataita cu cravasa daca don’shoara ridica ochii la el sau il atinge, plus diverse chestii de sex explicit. Ok, cand am ajuns la partea cu sexul explicit, autorul cartii m-a pierdut. Singurele chestii de care m-am prins au fost sexul oral si penetrarea anala. Cand am ajuns la fisting vaginal si fisting anal, m-am blocat. N-am avut curaj sa caut pe google ce inseamna chestiile astea. Las’ sa mor proasta! Citesc mai departe, trec peste “bondage” (ce-o fi ala, doamne???!!!) si ajung in sfarsit la detaliile punitive. Stati asa, ca vi le dau in ordine! 1. bataie cu palma la sezut. 2. biciuire. 3. bataie cu padela. 4. bataie cu bastonul. 5. muscaturi. 6. cleme de sfarcuri. 7. cleme genitale. 8. gheata. 9. ceara fierbinte. 10. alte tipuri/metode de provocare a suferintei.
Man, really???!!! I mean, really???!!!
Partea nostima e ca biata don’soara a fost virgina, nenea a scapat-o de virginitate, in cel mai clasic mod, (asta cica se cheama vanilla sex, muream si nu stiam, hehehe!!!) ea a ajuns la orgasme cosmice chiar de la prima experienta, si acum, atentie!!!, desi bunul simt ii spune sa decline oferta si sa o rupa la fuga, ea mediteaza. Si mediteaza intens, copii! Meditatie de genul: “ok, mi-e frica de durerea fizica, ok, tipul nu vrea sa se implice emotional, ok, trebuie sa semnez un contract, ceea ce exclude din start ideea ca el ar putea sa se indragosteasca de mine, etc, etc…dar, doamne, oh doamne, e atat de sexy…e atat de hot…e atat de fascinant, atat de intunecat, incat daca refuz, nu o sa-l mai vad, si atunci ce-am sa ma fac? Cum am sa supravietuiesc fara el?”
Girl, really???!!! I mean, really???!!!
Cum nu m-am prins daca E L James e autor sau autoare, n-am putut face niciun fel de speculatie psiho despre mintea lui/ei. Luat en-gros, pot sa admit ca e o persoana…cum sa zic? Usor excentrica, nah! Nu-s incuiata, stiu si eu ca exista si personaje de-astea, care au diverse fantezii si comportamente. Fie la ei, acolo! Ce nu am priceput, este de ce romanul e considerat un best-sellers? Adica, pe bune, toate chestiile astea kinky is demne de vreun premiu literar? A revolutionat E L James literatura? Dupa ce-i citesti juma’ de carte poti sa spuni cu toata convingerea “Exupery, esti sucks!”???
Oricum, ca sa inchei pseudo-recenzia, cartea se numeste Shades of Grey si e scrisa de E L James. Cum nu sunt curioasa sa aflu sfarsitul, contez pe voi sa ma anuntati daca se lasa cu happy-end.
Eu, ma intorc la historical romance, people, hehehe…

14 March , 2014 - Posted by | recenzii pe tocuri cui

No comments yet.

Leave a Reply

