glonte de argint

recenzii pe tocuri cui

Cred ca cel mai bine ar fi sa pun totul pe puncte. Selectia o faceti voi, dupa cum va coafeaza.
1. Trilogia lui Hobbit e buna. O recomand.
2. Suspectez ca e vreun virus in atmosfera, din moment ce toate, sau aproape toate autoarele de historical romance sustin ca eroinele lor au niste orgasme cosmice chiar de la prima experienta sexuala. Mie mi se pare nitelus cam ciudat. E drept ca experienta mea sexuala lasa mult de dorit, dar chiar si asa, din cate imi aduc eu aminte, (doamne, is la ani-lumina de vremurile alea) te incearca un anumit discomfort fizic in cele momente. Sau…???!!! Dupa parerea mea, fragilele lady ori joaca teatru, ori nu-s virgine, hehehe…Asta pe langa faptul ca par cele mai inconstante, absurde, si inepte femei pe care cineva si le-ar putea imagina. Ca sa citez din clasici: “nu contrazice niciodata o femeie. daca ii dai putin timp, o sa o faca singura”. Corect!
3. Daca cineva a avut curiozitatea sa termine trilogia lui E L James, Fifty Shades Darker, sa aiba bunatatea sa ma informeze si pe mine daca se lasa cu happy end. Multumesc.
4. Va recomand, si iar va recomand, serialul The Blacklist. In momentul asta, mi se pare cel mai bun.
5. Ramane desigur, in top, Suits si The Big Bang Theory.
6. Ma plictiseste Scandal. Olivia Pope mi se pare la fel de fascinanta si absolut incredibil de stralucitoare, dar ma enerveaza Fitz. Greu de crezut ca e presedintele Americii. Norocul lui ca nevasta-sa e sclipitoare si reuseste, daca nu sa-l controleze, macar sa il tina intr-o alerta rezonabila cat sa nu faca tampenii prea mari. Oricat de mult mi-ar place mie femeile astea doua, e suficient sa-l vad pe Mr. President, ca-mi si piere cheful. Si instant, imi aduc aminte de ce nu exista un barbat in viata mea. Cum de ce? Sunt plictisitor de previzibili si cu un ego cat China, de-aia!
7. Revenge treneaza. Stiam ca Emily e psihopata pe bune, dar derapajele ei sunt ingrijoratoare. Deja, totul seamana a telenovela. Cahh!!!
8. A inceput al patrulea sezon din Game of Thrones. De fapt, eu astept ultimul roman, dar cred ca mai am de asteptat vreo trei ani, ceea ce e teribil de frustrant, pentru ca rabdarea nu e una din calitatile mele.
9. Am revazut Savage Garden. Teribil film. Excelenta interpretarea lui Julianne Moore. Un film care te face sa te intrebi cati zdruncinati la minte traiesc in preajma noastra, si culmea! par normali.
10. Am constatat ca din prostie, am pierdut doua sectiuni de brush-uri, la care am lucrat aproape doi ani. Deci, am spus adio cam la vreo doua sute de brushuri. Asta mi-a cam anihilat atitudinea zen, iar imprecatiile nu au lipsit. Anafura, grijania, cristelnita, si cam ce se spune de obicei cand faci spume la gura.
11. Constat ca toata lumea sta pe feisbuc. Nu esti pe feisbuc, nu existi. Nimeni nu face nimic altceva, oriunde s-ar afla…in bus, la rand la cartofi, la cafea, si mai ales in timpul liber. Raman in antologie imaginile cu cesti de cafea si urarile de rigoare: “buna dimineata, dragi prieteni”. Dap, buna dimineata, dragii mei cinci sute de prieteni pe care ii am in lista, si despre care nu stiu absolut nimic real. Nu stiu daca sa-mi fie mila de ei, ori sa imi spun ca isi merita soarta…
12. M-am apucat de tricotat. Mi-au iesit doua chestii fantezie, absolut ravisante. Ma rog, tot ce fac eu este ravisant. Ma rog, eu sunt ravisanta (gene falfaite si ochi dati peste cap).
13. Va amintiti de piticul meu cu oja? Cum care pitic? Ala care ma punea sa cumpar in nestire oja. Eh, acum cumpar in nestire rujuri. Am o colectie frumusica, si fac eforturi sa ma si rujez in fiecare zi. Batranetea asta! Acum cativa ani nu puteam iesi din casa daca nu eram perfect si discret machiata, mi se parea ca is in pielea goala. Acum, constat ca arat mult mai bine naturala. Destul o crema pe fata, (va recomand AveneTermale daca sunteti alergice si sensibile) si un ruj frapant pe buze, si arat mai bine dacat daca as trece prin tot procesul de “fabricare”…anticearcan, fond de ten, blush, fard, rimel…etc…Nu mai spun cat de simplu imi e seara cand fac dus, ehehe…
14. Moda italiana la incaltaminte e de-a dreptu’ imposibila! Nu pricep cum reusesc femeile sa mearga cu toacele alea super-subtiri asortate la o talpa de doua, trei degete. Varianta “opinci” mi se pare la fel de dezgustatoare. Concluzia? Nu-mi gasesc pantofi decenti. Presimt ca am sa investesc intr-o pereche de cizme de vara, ca si asa imi place incaltamintea comoda. Si unde mai pui ca sunt si shic! Marturie stau cizmele culoarea cafelei cu lapte, pe care le port de doua veri.
15. Am fost oprita in in fata supermarket-ului, si intrebata daca consider ca Isus e fiul lui Dumnezeu si e de esenta divina. Prima reactie, cenzurata, a fost sa spun: zat! A doua reactie, necenzurata, a fost sa imi mijesc ochii si sa numar pana la zece. A treia reactie, total necenzurata, a fost sa imi ridic o spranceana si sa informez onoratele doamne ca sunt agnostica, deci, mai usor cu pianul pe scari.
16. Sunt in faza Gary Moore si nu reusesc sa o depasesc. O fi primavara de vina. Apropos, nu-mi place primavara! Ma deprima! Dar cred ca stiati asta…
Am o stare ciudata, iar cei care ma cunosc, stiu cam cu ce acuitate si precizie simt eu. Incercati sa fiti cuminti, luati-va vitaminele, si nu traversati strada anapoda, va rog! Ori poate ce simt e in legatura cu mine? Hmmm….

Ne mai auzim…

15 April , 2014 - Posted by | recenzii pe tocuri cui

No comments yet.

Leave a Reply

