glonte de argint

woad to ruin I

woad to ruin

Celor ce se intreaba care ar fi traducerea cuvantului “woad”, trebuie sa le spun ca si eu am fost in ceata totala. Iar eu urasc cand nu inteleg ceva. Drept pentru care am apelat la fiica-mea, super-lingvista familiei. ” Aaaa…mama…poate ai vrut sa scrii road to ruin, ceea ce inseamna drumul spre pierzanie”
Nope, mie melodia nu imi dadea un asemenea feeling. Dupa cateva minute si cateva cercetari pe google, fiica mea revine si imi spune ca ” am gasit ceva interesant care poate avea legatura? woad inseamna ori nume de floare albastra sau gestul de a picta fata cu albastru, cum o faceau scotienii”
Da, asta are mult mai mult sens, si se potriveste ca proverbiala manusa.

22 April , 2014 - Posted by | Graphics for my daughter

No comments yet.

Leave a Reply

