glonte de argint

recenzii pe tocuri cui

Bun, faceti abstractie de raspunsul sarcastic pe care i l-am dat ” onorabilului” domn Ion. E neesential, asa cum este si persoana domniei sale.
Incep cu sectiunea filme, si anume cu August Osage County. Am descarcat filmul de anul trecut, dar abia acum m-am simtit in stare sa il vizionez. Coloana sonora e de exceptie, Eric Clapton e lesne de recunoscut cu celebra sa melodie “Lay Down Sally”. Distributia, si ea de exceptie, cap de afis fiind absolut remarcabila si inimitabila Meryl Streep, cu Julia Roberts alaturi. Producator, ghiciti cine! George Clooney. Filmul e o drama impecabila. N-am gasit nici macar un singur cusur acestui film. Dimpotriva! Ca s-o citez pe fiica-mea, este un film “wow”. Nu va dau amanunte, pentru ca nu vreau sa va stric surpriza. Va pot spune doar ca e un film care pedaleaza intens pe nuante, deci daca va asteptati la drame vizibile, care sa va trazneasca in moalele capului, uitati! O sa va treziti la sfarsitul filmului si n-o sa pricepeti ce v-a lovit, si in care moment exact.
La categoria review va recomand insistent Rachel Getting Married, tot o drama, dar de alta factura. Sunt sigura ca ii veti savura subtilitatile.
Recomand si iar recomand The Blacklist. In momentul de fata e singurul serial la care ma uit pentru singurul motiv ca are singura actiune care ma captiveaza. Suits a intrat in vacanta, se pregateste urmatorul sezon, iar celelalte, hmmmm…slava domnului ca s-au incheiat sezoanele si la celelalte. Tot ce pot sa sper e ca urmatoarele vor fi mai reusite, si nu vor bate apa in piua ca si pana acum.
La sectiunea carti, oh god!..am multe de spus. Cel mai important ar fi ca inca nu am descoperit o carte care sa merite mentionata. Ma refer aici la o carte serioasa. M-am distrat in schimb cu prostioare…historical romance, thriller, si fantasy. De historical romance nu va mai povestesc. Toti sunt duci, conti, sau ce-or mai fi, toti sunt baieti rai, fascinanti si sexy, iar ele sunt toate razvratite si frumoase. Cu asa stramosi, ma mir sincer ca englezii contemporani sunt atat de insipizi si plictisitori.
O mare dezamagire am incercat cu Nora Roberts. In ultimul timp, femeia a luat-o rau pe aratura. A trantit niste serii care se vor fantasy, dar care mie mi s-au parut penibile. Singura amuzanta, chiar daca a fost la fel de proasta, a fost Trilogia Dansului, o chestie despre vampiri. Macar acolo umorul vampirului Cian a fost de cea mai buna calitate. La restul a fost dezastru. Amintesc aici trilogia Hanul Amintirilor, in care fantoma Lizzy e cap de afis, trilogia Cheilor, unde apar vrajitori si vrajitoare, saga mireselor care ajung super-fericite, si ultima trilogie, ceva tot cu magie si un vrajitor inspaimantator de rau. Inca ma lupt cu primul volum, dar tre’ sa recunosc ca fac eforturi sa o citesc. Eforturi mari!
La sectiunea fantasy, si vorbesc de fantasy pe bune, am descoperit ca Joseph Delaney a scris ceva si toata lumea e super incantata. O sa ma apuc in curand de romanele lui si am sa va tin la curent.
Si daca am amintit de literatura pe tocuri, nu pot sa trec sa trec sub tacere faptul ca mi-am cumparat o pereche de pantofi Luciano Barachini, o nebunie!!! Mov pal, tocuri elegante, oh doamne, o doamne…ma trec frisoane cand ma uit la pantofiorii astia. Dupa cum constatati, femeile sunt creaturi ciudate, pot avea orgasme si de la o pereche de pantofi, ehehehe…

Ps: pe bune? adica chiar nimeni nu a citit trilogia aia a lui E L James, ca sa-mi spuna si mie cum se termina? Chiar trebuie sa ma sacrific si sa citesc si al treilea volum? Pe bune?

Ne-auzim…

3 May , 2014 - Posted by | recenzii pe tocuri cui