Adrian Paunescu

6 thoughts on “Adrian Paunescu

  1. Iti spun si eu “La multi ani”, sis, si te rog sa ma ierti pentru intarziere! Acum am citit comentariul lui Chris si mi-am dat seama ca iar am ratat momentul. Toate gandurile mele bune le trimit spre tine si Ioana! Va imbratisez cu mare, mare drag, fete frumoase!
    In alta ordine de idei, cum te mai simti? Ai reusit sa rezolvi problema cu tenul?

  2. Liz, multumesc! Nu-ti bate capshorul, daca nu era Ioana, si eu as fi uitat de ziua numelui. Sau ar trebui sa spun de ziua “numelor”? Intamplator sunt si Mihaela si Gabriela, ceea ce mi se pare putintel ciudat. Cum ma simt? Hmm, nu stiu daca as putea gasi un nume ca sa descriu exact felul in care ma simt. “Suspendata” intr-o realitate pe care o refuz, s-ar apropia putin de ceea ce sunt acum. Si da, tenul e bine acum. Eu sunt aia cu probleme. Te pup!

  3. Ioi, indeed!!! A fost si a trecut!
    Iti sugerez insistent sa iti verifici soacra. E grav. Ori loveste Alzheimeru’ ori nu mai iese cu capu’ din conserve, zacusti, rachie, si compoate, si asta e dublu-grav. Pentru ca o sa va ingrasati mancand dulceturi, si praji cu dulceturi. Si eu te pup!

Leave a Reply

