Sa ne traiasca Mass Media!

Dupa cm stiti, ieri s-au implinit patru ani de la moartea poetului Adrian Paunescu. Am cautat zadarnic in presa, o stire care sa aminteasca despre asta. Nimic! Nu am gasit nimic! Singurul articol pe care l-am gasit a fost cel de la CanCan, care in luna august povestea, sufocat de emotie, despre aparitia la cimitir a fiicei devenita “legitima” dupa moartea poetului. Faptul ca am citit in CanCan despre regretatul Adrian Paunescu, mi s-a parut de o impietate de cea mai joasa speta. Dar ce mi s-a parut cu adevarat de neimaginat, a fost tacerea totala a celorlalte publicatii. Si a televiziunilor. Adrian Paunescu nu a fost considerat suficient de important incat sa i se dedice 20 de secunde la niste stiri, si nici cateva randuri in vreun ziar. Se vede treaba ca unul dintre cei mai buni poeti romani nu poate concura ca faima cu cine stie ce batrana violata prin Moldova, ori cu o ploada din Banat, care a nascut la doish’pce ani. Ca sa nu mai amintesc de pleiada de pizipoance siliconate, cu pretentii de vedeta, care apar pe la televiziuni, doar pentru ca si-o trag cu cine stie ce fotbalist, sau vreun om de afaceri dubios, ori despre manelisti de doi bani, a caror amante se paruie cu fostele neveste.
Constat ca Romania nu s-a schimbat deloc. Iar romanii au ramas aceeasi, cu aceeasi mentalitate de precupeata care vinde zarzavat la piata, careia ii place sa se uite pe gaura cheii in dormitorul unor vedete no name, facute la apelul de seara.
Iar asta ma face sa imi spun din nou, ca ne meritam soarta!

Leave a Reply

