glonte de argint

Gura

apocalipsa bradului trecut
a coborat lovind asupra noastra
si-o cetina jeleste a cumplit
si focul pandeste in fereastra

si sangele zvacneste-a odihna
si gura tacuta e-o floare
si lantul de lut inca striga
si talpa desculta ma doare

si-o stea se loveste de usa
si ninge feeric cu soapte
pe gura tacuta apare
un semn chinuit de cenusa

si clipa uitata-a murit
si focul mocnit inca plange
si bradul jeleste-a cumplit
si cerul mai ninge cu sange

si lampa pandeste-ntr-o bolta
si gura ranita e calda
si moare tacut o beteala
si lantul de lut se revolta

me, 14 decembrie 2014

22 December , 2014 - Posted by | bucati din mine

2 Comments »

  1. recviem pentru un vis, me!… dependenti de iluziile noastre, ne agatam de ele incercand sa supravietuim… e tragic. devenim niste personaje tragice, incurcand masura. totul e atat de inselator. …dar ce ne-am face fara vise, me?

    Comment by esme | 5 January , 2015 | Reply

  2. “…voi mai fi visator si romantic
    cata vreme am sa fiu calator
    voi mai fii visator si romantic
    cata vreme am sa simt ca mi-e dor…”

    asta stiu eu sa fac, esme…sa visez…

    Comment by me | 5 January , 2015 | Reply


Leave a Reply

