soubiz

dima-cersesc-iubire-15102014-5Pentru ca tot sunt intr-o dispozitie a dracului de romantica, sa vorbim si despre muzica. Ma urc intr-una din zile in taxi. Rostesc in gand o multumire fierbinte – taximetristul(cam oaches!) nu asculta manele – ci nush’ ce post de radio. Eh, e bun si radio zuzu sau zulu, drumul e cam lung, si mai e si la o ora de varf, cu trafic infernal. Intre doua stranuturi si verificat telefonul, ciulesc urechile si la muzica. In prima faza, nu pricepeam ce aud. Era un tip care racnea ceva de un cersetor. Marturisesc ca la inceput am inteles labrador(???!!!).
Cand m-am intors acasa am dat un serch, sa vad ce-mi iese. Olala!!! Cantaretul este Dima Trofim iar Special Guest este Iulia Vantur. OK, nu stiati cine e Dima Tromfin? Nici eu!
(Daca va asteptati la o analiza pe text, uitati! Nu pot sa fac asa ceva, nu cand mie imi bazaie incontinuu “labrador…labrador…”)
Dar, sa revin la mirobolanta strofa care mi-a captat atentia…

“Ce-as fi putut sa-ti cer mai mult
Decat sa pot sa te iubesc
Sa fiu lumina-n al tau drum
Sufletul tau sa nu-l ranesc
Dar tu, dar tu”

…si asta pentru ca nu prea puscau chestiile in clip.

Deci, el cerseste iubirea ca un cersetor…sau, ca un labrador, nu conteaza. Se milogeste de ea. Dar, in acelasi timp, cu toata slabiciunea lui, incerca sa o protejeze. Vezi versul de mai sus: “sufletul tau sa nu-l ranesc”. Pai, este el puternic au ba? – ca ce ma enerveaza pe mine barbatii astia care nu stiu pe ce lume traiesc! Pentru ca, sincer, Iulia nu parea sa aiba nevoie de protectie. Daca ar fi sa o spun pe aia dreapta, mai degraba el ar fi avut nevoie de o garda de corp impotriva ei.
Diferenta de gabarit este clara, Dima arata ca un adolescent(pana si mustacioara este a unui locotenent imberb, chiar daca isi falfaie sabiuta – sau tocmai de-asta), iar Iulia arata ca o Junona statuara, toata numai goma, clasa, si perle. In paranteza fie spus, la inceputul clipului, Iuliei ii lipsea o perla la cercel, perla care a aparut miraculos ulterior. De antologie a fost faza in care Iulia se ridica furioasa de la masa, (dupa ce se joaca sugestiv cu cutitul, ceea ce nu parea de bine pentru Dima – nu va imaginati ce palpitatii am avut, am naturelu’ simtitor), ca pe urma, brusc, instantaneu si deodata(sic!!!) sa inceapa sa-si dea rochia jos. Privirea de mascul satisfacut a lui Dima a facut toti banii! Un sentiment de mila si-a facut drum – era sa spun “spre inima mea”, dar, oops! eu nu am inima. Oricum, a fost fix momentul in care am inceput sa am o presimtire foarte, foarte urata, pentru ca situatia derapa ingrijorator spre ritualul de imperechere al calugaritei, iar eu ma gandeam oripilata ca bietul mascul netemator si increzator va sfarsi folosit si mancat.
Abia cand Iulia a inceput sa se insire pe masa, ca o anaconda cu stil, am inteles ca era Dominatoare, iar rolul ei era sa-l seduca, nu sa-l manance. Am respirat usurata, pana la urma, bietul adolescent mai avea o sansa reala impotriva ei. Asta, daca renunta rapid…foarte, foarte rapid la atitudinea protectiva.
Momentul care m-a dat pe spate a fost cel in care Dima escaladeaza masa, cu o rapiditate mai ceva decat a bambirului Damon Salvatore (ei da, daca era bambirul in locul adolescentului, alfel depanam eu povestea). “Hait! Acu’ sa vezi hardcore! Io-te dom’le, ce da din Dimache!”. Totusi, oricata bunavoina as avea, este peste puterile mele sa iau cu adevarat in serios un baietas cu vocea in schimbare, care isi agita sabiuta imperativ: “intoarce-te! n-auzi?”
Din pacate, sau, din fericire – depinde de fiecare – ala a fost momentul in care s-a rupt filmul, iar eu a trebuit sa-mi folosesc imaginatia.
N-as fi femeie daca nu as fi remarcat ca Iulia a ramas cu machiajul intact dupa episodul “romantic” consumat pe masa, pe jos, sau aiurea. Va spun eu, si puteti sa ma credeti pe cuvant, nicio femeie nu ramane cu rujul pe buze si coafura impecabila dupa gimnastica de boudoir. Iar Iulia nu pare genul ” grabeste-te si ai grija la par!”…sau, “nu acum, am migrena…”
Una peste alta, trebuie sa marturisesc ca singura cu adevarat impresionanta a fost d-na Vantur. Prestatia lui Dima Trofim a fost egala cu cea a unui tantar teribil de enervant.

Ne vedem…

ps: oh god…oh god…oh god…youtube-ul ma intreaba daca mi-ar place clipul Radu Sîrbu şi Dee-Dee – Esti prea perfecta.
Asta nu suna bine. Asta nu suna bine deloc…

Leave a Reply

