marti…

O zi ingrozitor de umeda. Ploua la Timisoara, iar eu imi simt fiecare afurisit de os. In rest, a fost o zi productiva. Intr-o ora, eu si fiica-mea, am reusit sa ne mobilizam, si sa rezolvam cateva probleme. Dormitorul meu. Done. Saltele ortopedice. Done. Mers la firma agreata de fiica-mea, pentru dormitorul ei. Done. Ajunse acolo nu a mai fost done. Doamna care ne-a intampinat nu era deloc curioasa sa auda ce avem noi de spus. Cred ca ii placea prea mult sa se auda ea vorbind. Iar noi nu mai avem demult rabdare pentru situatii de-astea. Bref, fiica-mea isi dorea un dormitor de fier forjat, iar doamna respectiva ne aburea povestindu-ne despre calitate si ca fierul are nush cat miez…detalii tehnice. Am pus si eu mana, de curozitate, pe un pat de’ala, si a fost clar ca o data instalat, va pica tavanul cu el cu tot. Nu contest calitatea produsului, dar la o tona, cat cantarea, patul era mai potrivit pentru Louvre. Nu mai vorbesc de pret, care ni s’a parut scandalos. Si de faptul ca ar fi trebuit sa platim separat sa il aduca acasa si sa il instaleze. Fara discount. Deci, pas! Femeia nu stia sa’si vanda marfa, iar fiica’mea s’a reorientat. Pat normal, tapitat cu piele ecologica Am ajuns acasa, si dupa ce am mancat(eu, in sila…fiica’mea cu mare apetit), mi’am spus ca mai am putin timp la dispozitie sa descarc cateva carti. Am intrat pe feisbucul atomic, am descarcat rapid, m’am amuzat citind aberatiile ridicate la nivel de de oracol emise de actorul Keanu Reeves, si am iesit rapid. E peste puterea mea de intelegere pasiunea cu care oamenii isi pierd vremea pe feisbuc. Plus obstinatia cu care pun acolo, poze nerealiste, ori de’alea cu mesaj cliseu. Mai ales o anumita categorie de barbati misogini se simt in elementul lor. Normal, femeile sunt de vina pentru toate relele din lume. Dap, noi suntem personajele negative, iar barbatii, biete victime ale materialismului si cruzimii noastre. Dar, la cata murdarie am vazut eu in oameni pana acum, ce vad pe feisbuc e pistol cu apa.
De’aia, am decis sa fiu mai zen decat sunt. Si, credeti’ma, chiar sunt! Cred ca nu m’am enervat de o jumatate de an, ceea ce a facut minuni pentru sistemul meu nervos. Nu traiesc la cote inalte, dar nici nu mor de plictiseala. Nu ard din dragoste, dar am o relatie frumoasa cu un barbat fascinat, si, mai ales, decent. Nu sunt fericita – nici nu as avea cum, avand in vedere problemele de sanatate ale fiica’mii – dar nici nefericita nu sunt. Cred ca mi’am gasit in sfarsit un echilibru. Si imi merge totul din plin. M’am intors in tara, sunt alaturi de fiica mea, nu trebuie sa tin cont decat de dorintele mele, ceea ce suna egoist, stiu, dar constat ca imi place sa fiu egoista, si in sfarsit, pot sa fac o selectie in ceea ce priveste oamenii cu care ma intersectez. Fara sa ma mai simt obligata sa ajut pe toata lumea si fara sa ma simt vinovata atunci cand nu pot sau nu vreau sa o fac. Nu fac rau, dar nu mai fac nici bine, si sunt foarte ok cu asta. Cat priveste nedreptatile pe care mi le’au facut altii, am ajuns la concluzia ca totul se plateste, mai devreme sau mai tarziu. Karma e o mare curva, si intotdeauna, dar intotdeauna, balanta se echilibreaza. Si de’o parte, si de alta. Si exact cand te astepti mai putin.
Acum, nu va asteptati sa aberez aici despre efectul incalzirii globale, disparitia balenelor ucigase, sau efectul lui Saturn retrograd asupra cartofilor, doar pentru ca sunt zen.
O sa’mi rezerv dreptul de a scrie despre tot ce mi se pare mie interesant. Inclusiv despre croaziera pe care am sa o fac cu fiica’mea, vacanta cu Gabriel (asta daca o sa reziste pana in vara, pentru ca mi’e din ce in ce mai clar ca nu sunt capabila de o relatie full time, iar ideea unei eventuale cereri in casatorie ar pune rapid capat la tot!), si decoratiunile interioare ale apartamentului.
In noaptea asta, am de vazut doua filme(sunt la job, si nu am ce altceva face), iar maine sper sa va povestesc despre ele.
Acum, am sa iau o pauza de cafea si de tigara.

see ya…

Leave a Reply

