glonte de argint

luni…

Va povesteam de mobila la comanda. Constat ca putine lucruri se schimba in Romania. Mentalitatea meseriasilor ramane aceeasi de acum 25 de ani, cu acelasi iz balcanic si cu acelasi dezgustator “ne intelegem noi”.
“Buna ziua.
Buna ziua.
Ma numesc…si as vrea sa comand un dormitor. As dori sa stabilim o intalnire, si sa dicutam despre asta.
Azi nu pot.”
Pentru o clipa ma blochez.
“Maine sunteti disponibil?
Ce e azi?
Miercuri.
Doar sambata.
De acord cu sambata.
Nu, mai bine duminica.
???!!!Duminica lucrez pana seara. Sunt disponibila dupa ora sapte.
Atunci, pe duminica.”
Raman cu multe dubii dupa telefonul asta, dar imi spun ca nu trebuie sa fiu o catea ce cauta spini in mamaliga, si sa-i dau omului o sansa. Bun, vine si duminica. Il sun din taxi, ii dau adresa, si asteptam. Ajunge in sfarsit, si ii explic cu detalii ce anume vreau: pat negru cu canturi albe, noptierele negre cu sertare albe. Ii dau dimensiunile exacte pentru fiecare chestie, si specific ca somiera desteapta pe care urmeaza sa o cumpar, vreau sa fie rabatabila. Deschidere in sus, lada pentru diverse sub ea.
“Cat dureaza executia?
15 zile lucratoare.
Pai, miercuri mi-ati spus ca dureaza 10 zile.
Pai, trebuie sa plec in Belgia pentru cateva zile.
Pai, noi pe 15 februarie trebuie sa ne mutam aici. Ceea ce inseamna ca trebuie sa dormim aici. Ceea ce inseamna ca vreau patul.
Doamna, incerc sa va ajut.
Ha???!!!
Am un baiat care se poate ocupa de asta, ne intelegem noi.
Ha???!!! Nu vreau sa ne intelegem, vreau sa imi spuneti daca puteti face totul pana in 15 februarie. Si mai vreau si un pret estimativ.
Nu va pot spune exact. Va sun marti sa va spun pretul si daca e gata pana in 15 februarie.
Ha???!!! Pai azi e duminica. De ce va ia atat de mult sa socotiti? Nu imi puteti da un pret aproximativ acum?
Bine, daca insistati! 1850 roni.
HA???!!! – imi fac o socoteala scurta, cu somiera si salteaua desteapta, mai adaug 1800. Deci, aproape 3700 de roni pe un pat cu doua noptiere? Hai, ma leshi?
Scuzati-ma, pretul e cam ridicat. Am sa ma gandesc la oferta dvs. si va comunic ce am hotarat.
Doamnaaaa…eu folosesc materiale de calitate, nu e nimeni ca mine. Plus ca vreau sa va ajut si cu termenul.
Domnule, nu pun la indoiala prefesionalismul dvs. Dar, din fericire, Timisoara e plina de oferte, iar eu am intotdeauna un plan B. Si un plan C. Si unul D. Multumesc, am sa va sun eu.
Va pot suna eu.
Bun, atunci astept telefonul dvs.”
E aproape ora unu, si inca nu am primit un telefon de la distinsul domn. Din fericire, am rezolvat deja problema. Am gasit pe cineva, care imi va face exact ce vreau, la o treime din pret. Repede. Fara bla bla-uri ca ma ajuta. Ca nu imi face nimic pe gratis. Imi ofera un serviciu, iar eu platesc acest serviciu. Si daca vom fi multumite, va primi si comanda pentru bucatarie, doua livinguri, si baie. Dormitorul lui Tweety e comandat deja in Italia.
Va mai povestesc eu!

ps: by the way…faianta si gresia din baie sunt oribile. Mov deschis si mov inchis, cacaniu. Oroare!

2 February , 2015 - Posted by | me

No comments yet.

Leave a Reply

