glonte de argint

chaos theory

Mi-am amintit ca am o chestie importanta sa va spun: am terminat spre dimineata, Cronicile Vrajitoarelor, scrisa de Anne Rice. Cea mai buna carte ever scrisa de Rice! Bine, Anne Rice e cea care a inventat literatura de gen, hermeneutic vorbind. Tot ce a urmat dupa ea, e ca rapirea din serai pe langa o panza Da Vinci. Eu nu sunt pasionata de literatura “bambirica”, marturisesc ca nu am citit Twilight, si nici bazaconiile care au aparut dupa furia cu Edward si Bella, dar Rice e buna, cea mai buna. Vineri, sper sa apuc sa cumpar urmatoarele doua volume. Desi, nu-s prea optimista. Maine ne mutam in noua casa, deci vineri va fi o zi lunga…foaaaarte lunga. Daca cineva dintre voi le are in format electronic, ar fi grozav!
Bun, pauza de-un cui s-a terminat. Cui in sicriu, bre, tigara normala, la ce v-ati gandit?! Sunt socata! Nu-mi vine sa cred la ce prostii v-au trecut prin cap!

Jeez…am mai fumat o tigara, am terminat cu bucataria si baia, si acum stau si ma uit ca curca-n lemne. Toata casa e plina cu cutii si valize. Toata! Dar, se pare ca am terminat de impachetat. Maine ne mutam. Yay!!!

Edit later: Dumnezeule! Tocmai am primit alerta pe mail cu videoclipul Holograf – Cat De Departe. A prostit de tot Bitman? Vad ca face muzica comerciala pentru teenegers. N-a fost Holograf niciodata o trupa de Top Ten, dar cu piesa asta chiar a coborat stacheta. Credeam ca au invatat ceva de la penibilul “Ti-am dat un inel”
Tot ce am remarcat a fost parca un Dan Bitman ce se confrunta cu criza varstei a doua.

12 February , 2015 - Posted by | recenzii pe tocuri cui

No comments yet.

Leave a Reply

