glonte de argint

recenzii pe tocuri cui

Bun, am pus melodia zilei, sau a zilelor, deh, patinez insistent pe Proconsul…pot acum sa aberez cu gratie. Sau sa aberez pur si simplu. Inca nu am net, rds-ul atomic nu numai ca se face asteptat, dar mai si apeleaza la scuze patetice, gen “noi am vrut sa venim, dar ati avut telefonul inchis”. Bip…bip…intelegeti voi ce am vrut sa spun.
Asta inseamna ca depind tot de netul de la job, chestie care ma frustreaza, nu pot instala niciun program de capul meu, iar daca vorbesc cu baietii de la IT, tre’ sa facem o lista cu ce permit ei sau nu. Deci pas!
Noroc ca aveam destule filme de vazut, ca altfel muream de plictiseala. Apropos de filme! Va recomand Camp XRay, asta daca nu l-ati vazut deja. Pentru cei care se asteapta la vreun sirop romantic, am o veste! Filmul nici macar nu se apropie de vreo poveste romantica intre un terorist inchis la Guantanamo si o tipa soldat, aflata in misiune acolo. Filmul nu scaneaza vinovatia sau nevinovatia cuiva, e doar o radiografie a demnitatii umane, sau a lipsei ei. O radiografie a onoarei, de ambele parti. Niciuna dintre parti nu uita ca sunt in razboi, intre ghilimele spus, dar cei doi protagonisti ajung la un respect cel putin ciudat, daca ne gandim ca unul dintre inamici face trotuarul conditiei umane. Deci, Camp XRay, de vazut!
Daca cineva se asteapta sa fac o recenzie la Fifty Shades, poate sa uite! Daca va amintiti, eu nu am reusit nici sa termin cele trei volume, sa vizionez si filmul, ar fi prea mult pentru mine! Ca o paranteza, am intrat in librarie, unde am avut neplacuta surpriza sa constat ca pe langa aceasta discutabila trilogie se mai vindea si gel de dus Fifty Shades!!!??? Nu comentez mai mult…
La sectiunea seriale, va recomand (asta daca nu am facut-o deja, deh, memoria mea nu mai e ce-a fost odata) serialul Marco Polo. Deja s-a terminat primul sezon, dar nu as putea sa va spun cand incepe al doilea sezon, ca n-am net.
Pentru amuzament, si pentru cei care inca au suflet de copil, recomand cu insistenta The Adventures of Puss in Boots. E delicios!!!
La sectiunea seriale light, va recomand Galavant, e indicat sa descreteasca fruntea in zilele ploioase. Si apropos de zile ploioase, ciudata vreme mai e la Timisoara! Ori e cald dar ploua torential, ori e frig de-ti vine sa iei blana pe tine. Azi am plecat foarte fancy, fatzaita-matzaita, la deux pieces cu fustita scurta, si pana a sosit taxi-ul, am tremurat ca un caine la injectie. Speranta mea ca imi voi bea cafeaua pe terasa, e departe…foarte departe. Singurul lucru bun e ca nu ma coc atunci cand calc. Iar la mine, calcatul intra la sectiunea “of, ce chin, ce dor, ce jale”

Ne auzim! Sa va jucati frumos!

ps: Darius, asta daca chiar asa te cheama, din motive lesne de inteles, nu iti pot publica commenturile. In primul rand, pentru ca sunt imuna la declaratii de dragoste, oricat de originale ar fi ele. In al doilea rand, pretentia ta de a face apel la inima mea e sortita esecului. Toata lumea stie ca eu nu am inima. In al treilea rand, exista un barbat in viata mea, ceea ce e deja prea mult pentru limita mea de suportabilitate. Nu am ce sa fac cu inca un barbat, mi-e si asa destul de greu sa gasesc utilitatea celui pe care il am. Dar, eventual, daca nu te deranjeaza, si daca esti din Timisoara(nu te-am cautat inca la IP) imi poti da o mana de ajutor la instalatia electrica, la care nu ma pricep. Si mai am si bateria de la vana de schimbat. Deci, fii copil cuminte, bine? Bravo!

4 March , 2015 - Posted by | recenzii pe tocuri cui

No comments yet.

Leave a Reply

