glonte de argint

vineri

In sfarsit, am net! Baietii veseli de la rds au ajuns, in sfarsit, la o ora destul de matinala, as spune. Probabil si-au spus ca au nevoie de timp ca sa instaleze un amarat de router, daca ma gandesc ca au avut nevoie de o ora si jumatate pentru treaba asta. En passant fie spus, cred ca o ora si jumatate ar fi destul pentru invadarea unei tari din lumea a treia, deh! Eu, cel putin, de exact atat timp am avut nevoie ca sa ma duc la Lidl, sa cumpar diverse, sa ma intorc, si sa fac chiftele. Nu ma intrebati care este legatura dintre invadarea unei tarisoare si chiftelele mele delicioase, ca nu stiu sa va spun.
In aceeasi dezordine de idei, marturisesc ca sunt extrem de fericita ca imi pot descarca in sfarsit seriale preferate. Doar ma duc in seara asta la job, si nu vreau sa mor de plictiseala. La ora la care scriu, casa sclipeste de curatenie, mancarea e facuta, eu sunt dusata si frezata, si ma pregatesc sa dau atacul la o cafea very strong. Dar, ssst…tre’ sa o beau pe sestache, Tweety comenteaza de fiecare data cand ma vede cu a doua cana de cafea. Cica trebuie sa am grija de mine si de inimioara mea. In mod normal, nici nu ar trebui sa privesc macar cafeaua si tigarile. Si nici sarea, si nici piperul, dap! Sa nu mi se umfle manutele de la prea multa sare. Eh, deja sunt cam umflate, deci nu prea mai conteaza. Singura chestie care ma afecteaza este ca ma cam strange inelul cu aquamarin. Noul inel, sa ne intelegem. Cel vechi, mi-a fost furat si vandut. Si copiii altora trebuie sa traiasca, nu? As fi preferat sa pierd orice altceva, nu inelul ala, dar avand in vedere cat am pierdut in ultimii doi ani, ma gandesc ca nu prea mai conteaza.
Bun, gata cu aberatul, am trebi te facut.
Sa va jucati frumos!

6 March , 2015 - Posted by | me

No comments yet.

Leave a Reply

