road to hell

Chris Rea mi se potriveste azi precum proverbiala manusa. De-asta am si pus the long version.
Am sa continui si seria “sector 7”, dar nu azi, poate in cateva zile. Si trebuie neaparat sa va scriu cate ceva despre filme, seriale, si ultimele carti.
Ideea ar fi ca sunt intr-o dispozitie excelenta, cum de mult nu am fost. Vreau sa fac grafica, vreau sa scriu…si, suprinzator, Chris Rea ma motiveaza fantastic.
Cu toata vremea deprimanta de la Timisoara, am un chef nebun de viata!

10 thoughts on “road to hell

  1. dap, soarele a iesit de mai multisor, Val! arat fantastic, ma pregatesc pentru vacanta(abia astept croaziera!), Tweety e bine, Gabriel nu e bine – n-am reactionat deloc ok la ideea unui inel pe deget – dar asta e o problema pe care v-a trebui sa o gestioneze singur – iar faptul ca am dat “erase” la ultimii aproape trei ani din viata mea, a fost singurul si cel mai bun lucru pe care il puteam face. Acum, cand ma uit in urma, ma intreb de ce mi-oi fi batut capul, ehehe…

  2. Caine nu am, Tweety e fiica-mea, Gabriel e viitorul fost iubit. Si nu, nu vreau sa fiu iubita, a se slabi cu iubirea si relatiile full time, si cu propuneri de casatorie cu inelul in mana. I’m to old for this shit!

  3. Salutari lui Tweety..Sper ca totul e bine..mergeti la don Pedro la intepat, i-am spus ca e posibil sa mergeti..:) Fara relatii full tijme, am inteles..astea dau suficienta si ipohondrie…:))) P.S. Bravo pentru rds cable…

  4. Val, trebuie sa ne linistim putin, ne-am mutat in casa noua doar de o luna, inca avem chestii de randuit. Dar da, va merge si la Petrie, si eu intentionez sa fac cateva sedinte de acupunctura, batranetea, deh…
    Relatiile full time nu dau suficienta si ipohondrie, dau numai dureri de cap! Bine, barbatii sunt mai intotdeauna “pain in the ass” Ori eu, sunt satula de tampiti, sunt satula de crize, si sunt mai mult decat satula sa suport pe cineva 24/24. In plus, toate, dar absolut toate relatiile sfarsesc cu un cutit infipt in spate. Deci, la ce bun sa intru in ceva despre care stiu oricum ca se va termina prost? Oricum nu am fost niciodata genul care graviteaza ca un satelit in jurul unui barbat, am un creier pe care imi place sa il folosesc, thank you very much!

  5. Ei, mai rar…Daca intrebi 100 de femei ce parere au despre relatii, garantez ca 99 iti vor spune acelasi lucru. Una singura iti va spune ca e nemaipomenit de fericita, si totul e perfect, dar pariez ca si aia minte, ehehe…
    Multumesc de salutari, am sa-i transmit! Si e Tweety de mult, din adolescenta!

Leave a Reply

