impartire la doi

Un cer umilit isi sfasie panza
Danseaza un inger in noapte
Magnolii-ntinate isi leapada frunza
Ursind a neant, a pustiu si a moarte

O iedera franta urca sub tampla
Se-agata hipnotic de-un cais de argint
Danseaza pierduti intr-o vena deschisa
Iar dansul devine un fraged alint

N-au dreptul sa planga macar impreuna
N-au dreptul sa-si spuna nici soapte
Dar dau suferintei cea din urma arvuna
Dansand disperati in venele moarte

Se strang convulsiv, si cu spaima amara,
N-au timp, nu e timp de pierdut,
Ei plang intr-o vena ce-a murit intr-o vara
Iar vara e moarta demult

4 thoughts on “impartire la doi

  1. …versul grav, alert si unda electrizanta de deznadejde implacabila m-au trimis cu gandul la Adrian Paunescu.
    …imi place!

  2. Esme, as vrea eu sa am macar o scanteie, doar o scanteie, din genialitatea lui Paunescu!
    Dar iti multumesc! Tu ai fost mereu foarte gentila cu “talentul” meu literar

  3. Adevarat a-nviat!
    Multumesc, Lizi, draguta ca de obicei.
    Dar nu pot sa nu bomban, cu ochii dati peste cap: nene, dar de ce tuturor li se par atat de speciale versurile mele? Ca mie mi se pare ca nu au niciun chichirez

Leave a Reply

