pro-tv and co.

Cu siguranta nu sunt prima care scrie despre mizeria facuta de ProTv, cu prezentarea “talentatului” criminal, in mult prea penibila emisiune despre cat de talentati romanii.
V-as fi directionat si cu un link ajutator, dar din pacate, proteveul siropos tocmai si-a sters urmele, si nu vreau sa va redirectionez pe vreun torrent. Bref, ce ma seaca pe mine nu este aparitia aluia, batand campii melodramei in direct, ci lipsa de respect a proteveului fata de cei care urmaresc asemenea emisiuni. Las la o parte penibilul emisiunii, ca si juriul “elevat”, pe mine ma revolta lipsa de respect pentru inteligenta consumatorului media. Stiu, o sa spuneti ca daca sunt atat de multi dobitoci in Romania, au parte de emisiuni la fel de dobitoace.
Am tot citit commenturi diverse, in care oamenii isi dau cu parerea si am constatat cateva chestii, emblematice pentru natia romana cat si pentru nivelul de inteligenta si bun simt elementar:

1. Prostia romaneasca e abisala. La fel de adanca precum Groapa Mariannelor. Inutil s-o mai sondezi, nu ii atingi fundul.

2. Multi romani au nevoie de xanax. Poate asa li se mai linisteste virulenta verbala, si realizeaza ca cea care trebuie sa isi ceara scuze este televiziunea care a gafat odios, si nu cel care sanctioneaza in virtual monumentala gafa. Am citit un comment halucinant, in care Simonei Tache i se pretindeau scuze pentru titlul articolului sau.

3. Romanii eludeaza problema. Pleaca de la o chestie si ajung la alta, total paralela cu ideea principala. Cineva scrie un articol despre gafa de proportii, facuta de o televiziune, iar marea majoritate ajunge sa comenteze despre drepturile unui criminal, despre integrarea lui in societate, ori despre cat de induiosator si-a cerut scuze in direct pentru ca a omorat o tanara de 25 de ani. Nu lipsesc nici apelurile halucinante, de a fi neaparat si urgent contactata marea diva a Romaniei, recte, Mihaela Radulescu, ca sa ia atitudine, dom’le!. De fapt diva siliconata si cu aspect gretos de MILF, chiar a luat atitudine in emisiune, acordandu-i, induiosata pana la lacrimi, banuiesc, o regala iertare criminalului, pen’ca, nu-i asa, e un talent pe bune, un demn urmas a lui Da Vinci. Asta nu ma mira, doar un veritabil geniu ca ea ar putea sa recunosca geniul in faza de embrion al sarmanului asasin.

4. Cand nu mai au argumente, romanii apeleaza la religie, Dumnezeu, biserica, sfinti, altare, anafura, si grijanie, si, in general, la toate siroapele alea cum ca ar trebui sa fim milostivi. Fata de criminali, fata de pedofili, sau fata de prostie. Eventual sa ii mangaiem pe capshoru’ blond si sa-i punem sa jure pe rosu ca nu mai fac. In cel mai selectiv mod, divinitatea este invocata ca avand grija sa-i pedepseasca pe toti nenii aia rai. Merci, eu una, prefer justitia laica, macar stiu de-o treaba, in cazul in care cineva imi omoara copilul pentru cativa banuti. Da, ati ghicit! Nu sunt deloc iertatoare, nu sunt deloc miloasa, si nici nu am sa cad in cur de admiratie in fata unuia cu un comportament antisocial extrem. Sunt incapabila sa empatizez cu un criminal, sentimentele mele merg spre victima si spre familia care a ramas in urma. Imi asum asta si nu bat campii despre iertarea crestina, ori despre bunatatea mea sufleteasca. Singura chestie care justifica crima, este autoapararea. Restul, sunt bazaconii! Deci, nu! Nu cred in dreptul de integrare a unuia care a ucis cu sange rece un nevinovat. Las pe altii sa fie milostivi, eu raman adepta “legii talionului”

5. Spatiul virtual e plin de frustrati, agramati, care o iau precum curva inainte, si sar in capul alora care comenteaza altfel decat vor ei. Am citit destule mizerii, gen: “Si voi ce cautati pe net sa comentati? Da, da, voi, aia care stati pe net si aveti alta idee si alta parere decat am eu, sunteti ori blonde proaste, ori gospodine refulate, ori de’aia care nu au de munca. Pentru ca NUMAI eu am voie sa butonez telu si sa-mi dau cu parerea, numai eu am dreptu’ sa inrosesc feisbucu cu cesti de cafea la poaza, si like-uri date divelor rasate din lista, lansand in eter, si pentru posteritate laude super-inteligente – “vai, ce buna esti, papusha!XXXOOO”. Si NUMAI eu detin adevarul absolut, deci, daca eu spun ca bietul “cremenal” are drepturi, si tembeliziunea nu are nicio obligatie morala pentru ce anume arunca in direct, inseamna ca asa tre’ sa fie”. Sau: ” Simona, sa-ti fie rusine, ce fel de romanca esti tu?”

6. Romanii sunt cazuti in extaz in fata povestilor lacrimogene. Daca nu pisha ochii la tembelizor, inseamna ca planetele nu s-au aliniat pe bune.

7. Romanii nu pricep ca unele bloguri din sfera virtuala amendeaza lipsa de principii si standarde morale, nu dreptul la reabilitare a unui criminal cu veleitati de vedeta.

8. Rahatul facut de ProTv, e marca inregistrata romaneasca. “Rahat se cere, rahat va dam. Deci, n-asteptati sa va respectam, va meritati soarta!”

9. Cine continua sa creada ca proteveul n-a stiut nimic de povestea “geniului incarcerat”, ori e prost, ori e foarte prost! Cred ca niciun om de bun simt nu isi imagineaza ca detinutii pot sa dea o fuga pana la buticu’ din colt, pentru 3 tigari la bucata, o sticla de vodka, si, daca tot le-a mai ramas timp, pentru o emisiune de “inalta” cultura civica. Binenteles ca tembeliziunea a stiut povestea, dar a preferat sa le-o vanda imbecililor de pretutindeni, in varianta cosmetizata, melodramatica, si de cacat, tipic felului in care o face de obicei.

10. Tocmai am citit ca si-au cerut scuze. Pe bune?

11. Am o presimtire ca mama acelei tinere ucise, va veni la emisiunea lui Maruta. Asta, daca nu a facut-o deja. N-am verificat, pentru ca nu ma uit la proteve.

Edit later: “Scuzele” proteveului.

http://stirileprotv.ro/show-buzz/romanii-au-talent/pozitia-pro-tv-privind-momentul-lui-andrei-grigoriu-la-romanii-au-talent.html

Pe bune? Bine ca nu incercati sa ne vindeti si podul Brooklyn!!!
Hai sictir, Proteve!

Leave a Reply

