glonte de argint

univers frant

un ciob de stea imi cade pe o tampla
si ritmul universului e lent
in sange port sperante si cenusa
si lacrima necursa e inec

si gandurile-mi trec prin venele deschise
adesea pleaca, dar si mai des raman
si-mi scriu cu universuri necuprinse
incolacite intr-un dans pagan

si se revarsa-n noapte mii de stele
si rasaritul e acum apus
jelanie de taina a uitarii mele
cazand pe clipa ultimului plans

sclipesc in noaptea dusa ochii reci
si-un colt de stea starneste-n mine ganduri
si venele deschise-au desenat poteci
iar soaptele pierdute se regasesc in cioburi

si lumea mea la ganduri o rezum
caci restul e cenusa, si haos, si tacere
lipita de o stea mocnind sub scrum
ma recompun din taina plansurilor mele

24 April , 2015 - Posted by | bucati din mine

No comments yet.

Leave a Reply

