recenzii pe tocuri cui

Revin cu o recomandare de carte. Va spuneam de Jeffery Deaver, si despre seria “Lincoln Rhyme”. Ei bine, am terminat azinoapte “Luna Rece”, si dupa umila mea parere, este cel mai bun volum al seriei pana acum,cu un Jeffery Deaver intr-o mare forma.
Desi, si volumul opt, “Fereastra sparta”, a inceput in forta. Recomand cu insistenta acest autor. O sa revin cu o recenzie si despre alete carti, in zilele urmatoare.
Desigur, recenziile mele se adreseaza celor care nu stau non-stop cu telefonul in mana, pe linia fierbinte a feisbucului atomic, tastand mesaje in care cratima lipseste cu desavarsire, ori e folosita dea-mpaula.
Si daca tot vorbesc despre carti, profit de ocazie ca sa imi anunt “fanii” (sic!!!), ca nu mai devreme de un an, voi scoate primul volum de poezii.

5 thoughts on “recenzii pe tocuri cui

  1. presupun ca saritul tau intr-un picior nu vine de la Deaver, hehehe…
    da, am de gand sa scriu mai mult. mi-ar prinde bine o indragosteala, cica suferinta te sensibilizeaza, da’ nah…din pacate, eu nu ma lupt cu vreo dragoste nefericita, ma lupt cu incapacitatea mea de a iubi. si cu mai lupt cu un barbat care ma iubeste prea mult. si cu cereri repetate in casatorie, dap…

  2. me, draga mea, nu cere belea! 😉 lasa, mai bine asa, fara! ai tu muze destule pe acolo pe la idei si fara adaos comercial. pup, fata!

  3. aaaa dar nu am nici cea mai mica intentie sa accept cererea repetata in casatorie. simt fiori de groaza la ideea de a fi legata de cineva 24/24. sunt prea batrana pentru rahaturi de-astea, plus ca nu mai cred de mult in iubiri mistuitoare, stiu ca niciodata nu se termina bine. oricum, sunt ani de cand mi-am scos iluziile la mezat…mortu’ de la groapa nu se mai dezgroapa…

Leave a Reply

