Domn’ ministru, sunt o curva!

Da, dom’le, recunosc! Și nu sunt numai curva, mai sunt și perversa!
Curva am inceput sa fiu de fo’ 26 de ani incoace, de cand mi-o tot trag guvernele, pe rand si toate-odata. Adica de la Lovilutie. Si mi-o trag pe bani marunti, ca nah, de tot atatia ani e criza, bugetul e vai de curu’ lui, iar economia o fi ea superba si sublima, da’ lipsește cu desavarșire. Așa ca, am facut si eu trotuarul conditiei umane, ca ce altceva sa fac?
Satula de futai degeaba, am plecat in Italia, ca deh, aveam golanca acasa, si pe-aia o durea la bașcheți ca n-am bani sa-i platesc facultațile și caminul, o ținea langa pe-a ei, ca ea vrea sa faca școala. Nu-i vorba, ca lucra și ea la MacDonals, unde lua futaiuri in fiecare zi, și alea tot pe bani marunti.
In Italia, am dat peste alta curvaraseala, cu babele si moșii de-i spalam la cur. Numai eu știu cum am rezistat la atata sex in grup, 24/24, ma și mir ca n-am ajuns nimfomana. Cred ca ma obișnuisem ca țiganu’ cu scanteia, din moment ce-am bulendrit juma’ de Italie, 12 ani batuți pe muchie.
Intre doua reprize de fuckinguri, trimiteam bani acasa, ca nah, pe langa golanca eminenta din dotare, mai aveam o mama bolnava și un barbat care nu muncea. Nuș’ cum dracu’, dar la sfarșitul lunii, de-atata dezmaț, ramaneam fix cu chiloții rupți in cur, de trebuia sa o iau de la capat, sleita de puteri. Și uite-așa, pe langa sexu’ vanilla de fiecare zi, (dormeam doar 2-3 ore zi și noapte, ca nu ma mai saturam), am avut parte și de-un sex oral zilnic, ca trebuia sa inghit toate mizeriile analfabetilor pentru care lucram.
Intre timp, satul de orgiile mele, ma lasa și barbatul, confirmand mai vechea temere a statului roman ca, cine se duce de nebun sa munceasca prin cele strainatațuri, caștiga fix pix o familie destramata, și-un golan in batatura, orfan de mama, atat de traumatizat incat trage pe nas ce-apuca.
Da’ vezi, ca deja incepuse sa imi placa hardcore-ul, mai ales ca, lepadata de barbat cum eram, nu mai aveam casa, nu mai aveam masa, ce mai, nu mai aveam nici pe ce sa pun capul, si nici cana din care sa beau apa.
Drept pentru care, a trebuit sa mai stau pe centura strainatații, ca sa fac bani de-o garsoniera confort 4, ca sa nu ajung de-atata munca și futaiuri, precum homleșii din America, in casa de cartoane.
Nu mi-am facut suma, ca nici italienii nu mai erau proști sa plateasca futaiul ca altadata, abia daca luam 700 de euro pe luna, și ca bonus, mai trebuia sa le zic și saru’mana.
Drept pentru care, cracanata de-atata curvașag, m-am intors in draga mea țarișoara, unde-aș fi ajuns de miru’ lumii, pe centura Aradului, de nu era golanca eminenta, care, muncind pentru unii din State, a reușit sa-și ia o casa fara “prima casa”.
Acu’ m-am liniștit, m-am facut fata cuminte! Stau la umbra salariului minim pe economie si aștept o Loviluție.

Michelle Sebesan, curva de serviciu din Timișoara.

2 thoughts on “Domn’ ministru, sunt o curva!

Leave a Reply

