glonte de argint

Fifty Shades of Grey

media_141595580242725600Cum? Nu stiti? E L James s-a indurat de toate romanticele in viata si a scos volumul al patrulea. In engleza! In romana va apare cam prin toamna, spre disperarea doamnelor de pretutindeni, care cotcodacesc excitate despre timpul ramas pana vor putea sa savureze farmecul de neegalat al tipului sexos si intangibil. Of, ce chin, ce dor, ce jale! (Da! Pentru cine se intreaba! E sarcasm!)
Am avut placerea sa urmaresc pe feisbuc niste comentarii pline de tz, tz…de frenezie trepidanta, de disperare abia stapanita, in legatura cu aparitia volumului IV.
Acum, pe bune! Ce s-ar mai putea intampla in alt volum, peste ce s-a intamplat deja in cele trei? Apare copchilul! Mai apare un copchil! Mai apar fo’ doi copchii, pen’ ca oamenii is tineri, au chef de sex si de viata, el nu mai e asa defect, desi nu a renuntat in totalitate la BDSM, si mai e si indragostit, chiar daca ramane bolnav de control. A luat-o de nevasta pe marea inocenta in viata ever! I-a facut un plod! Nu prea mai are buba la cap! Ce-ar mai putea sa apara nou intr-un alt volum?
Nush…eu am avut probleme serioase sa citesc primul volum, la urmatoarele doua a trebuit sa ma lupt cu mine, nu mai spun de film! Filmul a fost chiar mai prost decat ma gandeam ca o sa fie. In ciuda bugetului obscen pe care l-a avut, si in ciuda reclamei facute, de “cel mai provocator film al deceniului”. Bine,  nu ca aveam mari asteptari de la un film cotat cu 3 pe IMDB, doh!
Deci, doamnelor si donshoarelor, putintica rabdare, ca apare si cuplul care a revolutionat sexul si relatiile, da?!
Le recomand rabdare si domnilor care vor avea discutii cu iubitele…cand apare ultimul volum…cand apare al doilea film…etc…etc…Domnilor, credeti-ma, aveti toata compasiunea mea! Dar, va sugerez sa va mascati “jemanfishul” si sa le cantati in struna femeilor voaste. Asta, daca va place relatia in care sunteti!

Edit Later: Pen’ca ma mananca limba, nah! Si pen’ca simt ca e de datoria mea sa va ofer niste mostre de inalt rafinament literar din primele volume.
El, Christian, “pulling off his boxer briefs, his erection springs free.” De fiecare data cand aud chestia asta abia ma abtin sa nu casc de plictiseala. Oricum, Anna, inspaimantata, zice: “”Oh no…Will it? How?”…si cu promtitudine primeste si raspunsul: ““Don’t worry…You expand too.” Pentru ca Anna e o inocenta care la 21 de ani nu stie cum merge treba cu sexul, da?
Lucrurile tind sa se incalzeasca, asta pana cand Christian anunta: “I’m going to fuck you now, Miss Steele”. Pe bune? Va puteti imagina ca cineva sa zica asta chiar inainte de sex???!!!
Profund, nenica!

23 June , 2015 - Posted by | recenzii pe tocuri cui

2 Comments »

  1. Ce…??? Bleaga aia s-a maritat cu nebunu’??? Sunt perplexa!
    Eu, ca orice roman ignorant al zilelor noastre, am vazut doar filmul, nu am citit si cartea, ori filml s-a terminat cumva incert, iar eu mi-am imaginat ca Virginica noastra s-a saturat sa fie tratata ca o jucarie sexuala pentru placerile domnului, l-a lasat dreak pe nebun si s-a retras la manastire. Dar cica nu, auzi ca l-a luat de barbat, ca sa-l vindece si salveze de el insusi. Mare proasta, isi merita soarta, zau!

    Comment by lizi | 24 June , 2015 | Reply

  2. …cartile!!! vorbim aici despre carti, da? ca nu e o poveste oarecare, de duzina, e crema cremelor, cireasa de pe mama torturilor, nu vreo carticica oarecare! sunt socata si indignata ca nu ai cetit romanțu’ secolului! zau, eu nu stiu ce se va alege de lumea asta, daca o persoana culta ca tine comite o asemenea eroare!
    (pentru cei care nu m-au cunoscut pana acum – da, e sarcasm! si nu la adresa prietenei mele!)

    Comment by me | 24 June , 2015 | Reply


Leave a Reply

