glonte de argint

antifumat

Au trecut 10 zile de la terapia antifumat. Functioneaza!
Sunt nefumatoare de fix 10 zile.

Nu, nu-mi lipseste nicotina.
Nu, nu am intrat in sevraj dupa tratament.
Da, inainte eram “junky”.
Nu, nici dupa cafea nu mai mor.
Da, am pofta de mancare.
Da, mi-e frica sa ma uit la frigider, ca sa nu ma ingras.
Da, imi lipseste gestul de a tine ceva intre degete.
Da, am mai multa energie.
Da, imi lipsesc diminetile traditionale, cu cafeaua, tigara si cu mine mormaind acra.
Nu, nu intentionez sa mai fumez vreodata.
Da, sunt fericita ca Tweety a facut si ea tratamentul.
Da, am impresia ca am recapatat controlul asupra vietii mele.
Da, stiu, sunt “sick of control”

29 June , 2015 - Posted by | me

4 Comments »

  1. La multe mii de zile inainte! ma bucur ca si Tweety a reusit!🙂 Stiam eu ca puteeeti! Mmm..:)

    Comment by beautifulday69 | 29 June , 2015 | Reply

  2. Si Tweety a facut acelasi tratament!

    Comment by me | 29 June , 2015 | Reply

  3. me, scumpa mea, am si eu un an de cand I gave up smoking. de-atunci, din ziua in care am spus ca nu mai fumez, mi-au disparut total dorinta si nevoia. nu mai exista pt mine ideea in sine, ceea ce nu credeam ca se va intampla. cand eram tensionata, stresata, suparata, low, nervoasa, simteam o nevoie furibunda de a fuma. acum, uitandu-ma la cei care fumeaza, am ajuns sa ma intreb cum am putut fuma eu vreodata.
    pup fata!

    Comment by esme | 30 June , 2015 | Reply

  4. esme, se pare ca tu ai mai multa vointa decat mine, eu nu am reusit sa ma las fara tratamentul ala. cum am spus eram junky pe bune. acum, mi-a disparut total dorinta de a baga nicotina in mine, ceea ce imi demonstreaza ca terapia a avut succes, dar imi lipseste gestul intelegi? mai pufai cate o tigara medicinala, din frunze de nuc si salvie, fara nicotina si fara tutun, si care miroase intr-un mare fel! colegii ma tot intreaba daca nu trag cumva vreun joint, hahahaha…

    Comment by me | 30 June , 2015 | Reply


Leave a Reply

