glonte de argint

gri absurd

imi darui cuvinte in negru si alb
dar eu le visez in culori
silaba zdrobeste cuvantul din prag
mi-e teama ca-i timpul sa mori

si pieri de o moarte in nuante de gri
petala uitarii te arde
silaba ucisa din verbul “a fi”
loveste in tine cu vestede soapte

iti spun, iti repet, ca nimic nu-i firesc
iubirea o vad ca pe-o boala
silabe zdrobite de-un biet interes
cuvinte ucise de-o gura amara

sfarsitul il vad in nuante de gri
tu plangi incet pentru noi
ma implori, si eu mint…voi veni
dar nu mai privesc inapoi

29 June , 2015 - Posted by | bucati din mine

2 Comments »

  1. imi era dor de momentul acesta de poezie, me! e in el o gravitate, o sfasiere pt care nu exista solutie decat prin resemnare in fata unei nemiloase instante: iubirea, asa cum e ea pt unii, pt altii….i

    Comment by esme | 16 July , 2015 | Reply

  2. Toti suntem perdanti, esme. Cineva, mult mai destept decat mine, spunea ca “povestea unei vieti, oricare ar fi ea, este povestea unui esec”

    Comment by me | 16 July , 2015 | Reply


Leave a Reply

