Jennifer Blake – Blestemul

blestemulVa amintiti cand va spuneam ca am cumparat acum fo’ doi ani Blestemul, la recomandarea unei cunostinte, mare amatoare de povesti cajun si romantzuri creole?
Ei, am pus-o frumusel pe un raft si am tot sarit-o la rand. M-am apucat de ea acum o saptamana, si m-am luptat eroic pentru fiecare pagina. Am lasat-o si am citit altceva. M-am intors la ea, si iar m-am chinuit. A avut un efect nebanuit, adormeam instant dupa o pagina jumate, efect garantat, mai ceva decat diazepamul traditional.
Am decis sa abandonez, imi este imposibil sa o citesc, atat este de inepta, de prosteasca, buna doar pentru scolarite romantice de 15 ani.
Din fericire, acum cateva zile, vecina cu visinata suspina hac-hac dupa romantism. O sa iau cartea, o invelesc intr-o hartie frumoasa, ii pun o funda gigea, si i-o fac cadou.
Si astept sa faceti voi recenzia la carte, daca o cumparati si reusiti sa o cititi cap-coada. Eu am abandonat la pagina 164.
Singurul merit al acestei carti este somnul profund si rapid in care va cufunda.

Doza recomandata. Cel mult 2 pagini, de preferinta seara.

Indicatii. Persoanelor care citesc orice, fara discernamant, si la kila.

Efecte secundare; probleme cu dintii – de la atata scrasnit – frustrarea, deh, dureri de cap de la prea multa abureala, si riscul de a da in diabet de la atata sirop.

Contraindicatii. Cele care vor sa isi petreaca mai judicios noaptea sunt sfatuite sa renunte, atrofiaza diferite organe si functii, in special creierul.

A nu se lasa la indemana copiilor. Exista riscul sa nu mai puna mana pe o carte oricat veti insista.

2 thoughts on “Jennifer Blake – Blestemul

  1. Ehehehe…sunt intr-o dispozitie de zile mari. Tre’ sa incep o carte – bine ca se citeste repede – sa ii fac recenzia, si sa mai scriu si o chestie serioasa despre experimentul feisbuc.

Leave a Reply

