glonte de argint

de la (ne)lume adunate

Azi a lovit caldura napraznic, monshericilor! Multi au fost afectati, inclusiv eu, de ce sa nu recunosc! Femeie serioasa, in loc sa-mi vad de job, sa termin cartea aia  de citit, am stat si-am frecat menta, si mi-am pus mintea cu toti dereglatii.
Azi am sarit din link in link😉. Tema principala, violul care a dezbinat Romania. Haidi, bre, ca doar nu va gandeati ca a unit-o! Neeee…nici vorba! Din cate mi-am dat eu seama, de cand cu violul asta, Romania se imparte in 6 (sase!!!) categorii. Am sa enunt categoriile alaturand si niste “perle” culese din virtual, ca sa exemplific mai bine.

1. Feministele revoltate, urlatoare, si inventatoare de torturi care l-ar face sa roseasca pana si pe Mengele.

– “Te-ai crezut deșteaptă, fă, madam Burada, când te-ai dezlănțuit pe internet împotriva fetei într-o încercare idioată de a-l scoate nevinovat pe rahatul de fiu-tu?”
– “Violeaz-o pe mă-ta cinci minute, mă, psihopatule! Sigur o să-i placă”
– “de ce castrati chimic, nu merita spanzurati de barbatie si castratii cu adevarta ca astfel de specimena sa nu procreeeze, si parinti in puscarie ca si ei mai ales femeia asta nebuna si dementa , ii doresc si ei sa o violeze uni ca pe copilul asta…”

2. Barbatii revoltati, urlatori, si inventatori de torturi la fel de sadice si rafinate.

– “votez! sa li se taie scula! sa fie castrati! am citit in mare….uni cu o parere,alti cu alta….dar eu nu le-as taia pula…scuzati vb..nu ias bagabla inchisoare,de ce la inchisoare sa steie cu pula in ei toata ziua si sa manance bani nostri,….nu afara in civilizatie dar la munca pe o juma de felie de paine pe zi si o cana de apa cu sare tot pe zi …aa si apa sa fie calda….munca le-o ofer eu….am sange de roman si nu accept asa ceva ”
– “O sa fiu linsat pentru ceea ce urmeaza…dar eu unul as face un lagar de concentrare numai pentru pedofili si violatori…ceea ce s-a intamplat in timpul lui Hitler la Auschwiz fiind rai in ceea ce s-ar intampla acolo…un loc unde aceste persoane sa merite mai mult decat “sex surpriza”…un loc unde ar primi o moarte lenta si dureroasa emoticon smile (faza cu linsatul ca am adus vorba de Hitler bla bla bla…)”

3. Cocalarii care scriu la mishto, si o dau in balarii, pen’ ca, nu-i asa, ei sunt baieti de baieti, barosani si “unicati” – sanchi – si-au tras o masina de trei sute de euro, fac poze pe langa ea, si pe urma se trezesc vorbind pe feisbuc despre chestii de om mare, in care isi prind urechile. Monkey see, monkey do…

– “Corfar Ionut via Aladin Florian – exact acelasi lucru m-a deranjat si pe mine ! Amenintarea lor la adresa vinovatilor , pai … Normal , sunt vinovati , dar nu e in masura noua sa judecam ! Aici noi doar discutam , si facem caterinca daca e cazul , ca e divertisment la urma urmei acest caz ! Sa terminam cu morala ieftina ! Si sa acceptam realitatea ! Noi doar comentam , restu nu PRICEP ce e aici !! Aladin Florian apreciez masura in care ai acaparat acest caz de divertisment !!!”

4. Aia care condamna cu manie crestineasca victima, si femeile in general. Daca va imaginati ca numai barbatii au scapat pe aratura cu teoria vinovatiei muierilor despuiate, gresiti! Sunt destule femei care arunca cu pietre in suratele lor, violate sau nu. Daca nu-s violate, is curve spargatoare de familii. Daca sunt violate, is curve care au cautat-o cu lumanarea.

– Un EL – “poate a lesinat de placere :))))).va indemn cititi pana la capat ceea ce am scris,prostii nu vor intelege sunt convins si acum sa revenim.serios vorbind daca o sa se afle ca nu a fost violata si ca de fapt s au drogat cu totii iar ei nu i au dat banii pt distractie…nu ar fi primul caz nici ultimul in care barbatii sunt acuzati de viol pt ca…nu si au platit “victima”. am spus “credeti”.ma pis si pe “violata” ca a mancat o in pasarica sa plece cu 2 amici si pe “violatori” care nu si au tinut pantalonii pe ei daca o fi adevarat.”
– O EA – “Va intreb totusi, daca sunteti asa de vehemente si de convinse ca fata aceea este pura si alba ca o sfanta, fara sa aveti vreo informatie directa (poate ca este nu neg, chiar sper! Dar aveti voi dovezi in acest sens de lansati indemnuri la pedeapsa cu moartea?):
– care este motivul pentru care purtam decoltee adanci (cateodata cu vedere directa la buric)?
– care este motivul pentru care ne etalam picioarele cu mers de gazela si bronzul de la salon?
– care este motivul pentru care purtam haine exagerat de stramte care sa ne scoata in evidenta formele?”

Tampitii cu creierul spalat prin cele manastiri, pe care eu ii suspectez ca n-au toate țiglele pe casa. Si nu-s putini, credeti-ma!

– “Sunt de acord ca cei 7 au gresit, dar nu merita condamnati la inchisoare fiindca au avut un moment de ratacire in care diavolul le-a luat mintile. diavolul pandeste sufletele slabe, iar acesti baieti au fost victimele necuratului, fiindca pana in acel moment niciunul dintre ei nu mai avusese fapte condamnabile. Daca ii inchidem si acceptam ca cei 7 pustani sa fie violati si salbaticiti, nu facem decat sa ajutam la indeplinirea planului necuratului, iar cei 7 vor ajunge mai tarziu slujitorii si uneltele lui. Frati crestini, solutia cea mai buna este sa-i aducem pe cei 7 tineri la o manstire in bucovina unde sa tina timp de trei ani un regim de penitenta si reiluminare, pentru a-i aduce din nou pe calea cea dreapta si a-i invata ca chiar daca Dumnezeu a creat femeia pentru a umple singuratatea barbatului, ea trebuie inconjurata cu iubire si compasiune si nu cu rautate”

– 6. Ultima categorie e formata din cei care incearca sa pastreze un ton rezonabil, evitand excesele si limbajul de joasa speta, categorie in inferioritate numerica clara.

“Comparind cu situatii din alte tari si modul in care sint tratati acolo infractorii, tind sa imi pastrez opinia. Cum am zis, solutia este ca pedepsele sa fie aplicate cu severitate. Si ca parte a solutiei e nevoie si de o educatie adecvata pentru toata lumea. Avind in vedere situatia, circumstantele agravante si concursul de infractiuni, eu cred ca ar putea merge la maximul special, plus un spor, plus o treime din pedeapsa pentru a doua infractiune – lipsirea de libertate, ceea ce ar duce la vreo 17 ani, cred.”

Cam asta ar fi sinteza zilei, cu tot cu caldura care a batut fix in capul unora. Pe mine m-a batut in cap doar aerul conditionat! In rest, tre’ sa spun ca azi am fost femeia 3 in 1. Sau 5 in 1, nah! Am fost doishp’ce ore la job, am venit acasa, am adunat rufe, am intins rufe, am facut vinetele, am calcat rufele, si acum am luat o pauza, pen’ ca, nu-i asa, orice cauza incepe cu o pauza.
Fie-mea m-a anuntat ca pleaca la Hunedoara, la festivalul Route68 Summerfest, si, cum m-a invitat sa merg si eu, cred ca am sa ma sacrific. Nu va uitati chioras la mine, bre! Inca iubesc muzica! Si o sa vina si Cargo! Desi, nici Cargo nu mai e ce-a fost, cu Kempes plecat!

Hai, sa va jucati frumos!

21 July , 2015 - Posted by | de la (ne)lume adunate

2 Comments »

  1. azi am avut cam multisor de umblat si am simtit la modul absolut cum m-a izbit caldura drept in moalele capului, de m-a facut chisalita si acum am senzatia ca plutesc, ca sunt beata. ma doare capul cumplit, dar randurile tale m-au facut sa rad in hohote. esti super!

    Comment by esme | 21 July , 2015 | Reply

  2. …si inca m-am cenzurat! parca niciodata nu am vazut mai multa murdarie sufleteasca, cum am vazut zilele astea…

    Comment by me | 21 July , 2015 | Reply


Leave a Reply

