razboiul pantofilor…

…continua. Domnul Mihai Albu a ramas tot indignat. Eu, personal, il inteleg, cineva i-a copiat munca. Ce nu inteleg este de ce se lamenteaza pe febeu, ca acolo nu rezolva nimic. Mi se pare destul de socanta afirmatia dansului ca nu i s-a luat in considerare ceea ce a scris pe FB. Pe bune??? Muream si nu stiam ca pe FB se imparte dreptatea. Nu credeam ca domnul Albu este atat de naiv…

“Presa romaneasca mi-a recomandat sa tac ca nu stiu cu cine ma pun, asa am sa fac. Veti citi tot felul de minciuni, declaratii ale unor vedete si tot felul de interpretari. Nu mi s-au cerut lamuriri, nimic din ceeace am scris pe FB nu s-a luat in considerare, asa ca ma declar invins. Avem o tara libera, prea libera… Noroc cu suportul celor care au scris mesaje si comentarii. Cele interesate in continuare de actul meu de creatie vor sti unde ma pot gasi. “

Deliciul acestei situatii este evident. Ia cititi cateva din mesajele postate de duduile indignate.

Pantofi falsi…femei false!!! Niciodata o femeie care se respecta nu va purta falsuri!! Mai bine 5 perechi de pantofi buni decat 100 de perechi care dupa prima purtare arata jalnic!!

Stati, ca avem si un domn care protesteaza!Remarcati, va rog, acuratetea exprimarii scrise!

Ohh Mihai dragule, esti net superior astora… de ce sa ne pierdem vremea. Mai bine in timpul asta cream o pereche de pantofi geniali! Hai uimestene!

Dar, de departe, premiul pentru cel mai idiot comentariu ii apartine acestei dudui, care il sfatuieste de bine, sa-si ia un avocat, daca isi permite. Daca nu isi permite, primeste oare unul din oficiu?!?!?! Cred ca m-am uitat la prea multe filme americane, ehehe…

Mai Mihai sfatul meu este urmatorul: daca te plagiaza si ai bani pt un avocat bun da-i in judecat! Daca iti faci niste calcule si consideri ca nu poti sa iti permiti un proces lung si care va fi destul de costisitor, atunci renunta. Imi pare rau ca noi romanii in astfel de situatii de plagiat nu raspundem ca strainii cu PROCES. Eu sincera sa fiu i-as da in judecata si as face tot posibilul ca mass media din strainatate sa stie de scandal! Cateodata si reclama negativa se numeste tot Reclama”

Leave a Reply

