Romania pitoreasca

Timisoara – Piata Libertatii, ora 18. Pustie.
Multumim primarului Robu pentru nimic.

DSC01370

(ne)fericire in doi.

DSC01402

Fericire in doi

DSC01393

 

Domnul Bondoc, inginer pensionar si homless. Prietenul pustilor din parculetul magazinului Bega. Un om deosebit.

DSC01365

Tineret, mandria tarii. Catel cu zgarda roz, telefon roz, si oja de pe masa, tot roz.

DSC01398v

Matteo, mama ranitilor. A adoptat 8(opt!) pisoi.

DSC01417

Timisoara – Homless in Piata Operei. Unul roaker, altu’ mai peizan.

DSC01407

Umilinta de a fi batran in Romania.

DSC01419

Simt al umorului(mai degraba involuntar)

DSC01363

Fotografiile le-am facut duminica, 23 august.

 

2 thoughts on “Romania pitoreasca

  1. Vad ca te-ai apucat serios de fotografiat… foarte faine fotografiile de strada! Felicitari pentru camera, face poze f. bune!
    Cu ceva timp in urma ma lovise si pe mine microbul si mi-am luat un Nikon d3100 (camera pt. incepatori). Visam sa-l port dupa mine peste tot si sa fac arta din fotografie, nu altceva… Dupa ce m-am convins cat de slabuta e camera si cat de putin cunosc eu despre tehnica fotografica, mi-a lesinat entuziasmul. Din cand in cand se mai razvrateste virusul in mine si incep sa emit pretentii de fotograf, dar imi trece repede. Acum vreau o camera mai buna.
    Mi -a placut poza “(ne)fericire in doi”, dar am o mica observatie de facut: acolo sunt 3! …el are aerul tipic al viitorului tata abstinent din cauza sarcinii avansate. :))

  2. Dap, amandoi au un aer de suficienta insingurata, stii genul “am intrat in randul lumii, facem un plod, acu’ poci sa stau neepilata cu lunile, ca doar is maritata, nu mai am pe cine sa cuceresc, in timp ce Gicuțu rade fo’ trei beri si-mi mai rade si mie fo’ doua palme pen’ ca nu mi-a iesit tocanița cum o face ma-sa, crăpa-i-ar mațu’, cu țoapa de ma-sa cu tot, ca o bucurie n-am si io de la veața “

Leave a Reply

