glonte de argint

Empatie

 

Cum spuneam, romanii sun repetenti la notiunea de empatie.
Sarbii i-au primit, i-au omenit, multi i-au primit in casele lor, au strans ajutoare, s-au jucat cu copiii, si n-a murit nimeni nici in atentat si nici islamizat fortat nu a fost. Refugiatii pleaca mai departe. Si cand ajung “intr-un port sigur” trimit mesaje de multumire.
Cica “retelele de socializare sarbe au avut un rol deloc neglijabil in mobilizarea si sensibilizarea populatiei”
Dap! Nici la noi!

Hai, dormiti in pace! Sunteti in siguranta!

 

http://www.realitatea.net/statul-islamic-a-executat-inca-100-de-persoane-in-siria_1781811.html

1 September , 2015 - Posted by | me

5 Comments »

  1. Citesc, privesc si ma cutremur. Eu de pe blogul tau am aflat despre pozitia adoptata de romani vis-a-vis de aceasta tragedie, pentru ca noi am ales, de multa vreme, sa nu ne mai imbacsim creierul cu stirile prezentate de mass media noastra, asa ca stam departe de tv.
    Bietii oameni, ce drama le e dat sa traiasca! Nu pot sa cred ca suntem atat de incuiati si nepasatori!

    Comment by lizi | 1 September , 2015 | Reply

  2. Suntem! Suntem incuiati, si nepasatori, xenofobi si rasisti. Si cre(s)tini, desigur.

    Comment by me | 1 September , 2015 | Reply

  3. Scuze ca scriu aici, poate nu este cel mai potrivit post, dar pentru ca e vorba de empatie…
    Sis, tu mai ai pagina pe facebook? Eu si Marius n-avem ( suntem mai de la tara, cum spune Ioana) si incerc sa-i contactez pe toti prietenii nostrii care au, pentru popularizarea unui mesaj. M-am inscris intr-un program de voluntariat pentru lucru cu copiii din centrele de plasament, 2 ore pe saptamana. Avem nevoie insa de mai multi voluntari si lumea nu se prea imbulzeste, poate pentru ca nu au aflat. Avem un text si doua imagini care trebuiesc publicate. Daca ma poti ajuta, da-mi de stire. Pup cu drag.

    Comment by lizi | 6 October , 2015 | Reply

  4. Pun si aici linkul, just in case. La profilul meu ai sa gasesti si o parte dintre prietenii nostri de pe Garbo…Esme, Bro, Zambilutz, Beatrice, Chris…Cu siguranta vor distribui si ei.

    https://www.facebook.com/michelle.sebesan

    Comment by me | 6 October , 2015 | Reply

  5. Ti-am trimis apelul si posterele pe mail, caci nu-ti pot accesa pagina de fb ( conditia este sa ma loghez iar eu n-am cont). Multumesc mult pt. ajutor. Te imbratisez!

    Comment by lizi | 6 October , 2015 | Reply


Leave a Reply

